ד"ר זאב בלן

ד”ר זאב בלן

168 פוסטים

לעוף מהמיטה

4 דק' קריאה

יש לנו סיבה מספיק טובה לשאוף לדבוק במטרות חיינו ולהפוך לאנשים מאושרים ושמחים באמת. וכמו כל דבר בחיים גם כאן צריך לעשות את הצעד הראשון, פשוט, לעוף מהמיטה!

תחילת הפסגה

2 דק' קריאה

זאת לא קלישאה, כי אם חושבים טוב יותר וחיובי יותר, באמת מרגישים את זה. ואם תאפשרו לעצמכם לחיות כך תצליחו לגעת בשאלות הקשות והמנחות של החיים. ד"ר זאב בלן מסביר.

בדרך שלי או גירושין?

3 דק' קריאה

יש דברים שבהחלט לא אומרים, ובטח לא בתחילת הזוגיות. אחרי שהילה ובעלה קיבלו את הייעוץ הזוגי, ד"ר זאב בלן הגיע לתובנות חשובות על מה שאומרים או לא בחיים בשניים.

פופולריות ברגע

2 דק' קריאה

זה לא חוק שהמצאתי, זה החוק שיעניק לכם את המפתח לחיים מאושרים ומקסימים, למשאת נפשו של כל אדם – להיות פופולרי ואהוב על כולם. איך עושים את זה? תקראו על התם.

עד כמה חשוב העבר שלכם?

3 דק' קריאה

עד כמה חשוב העבר שלכם? ובכן, תלוי איך מסתכלים עליו ומה מוציאים ממנו. ד"ר זאב בלן על שתי הדרכים לענות על שאלה זו, האחת עם ההיגיון והשנייה עם האמונה. אתם תבחרו.

תצאו הגדולים

3 דק' קריאה

משחקי הכוחות והרצון לנצח הם האתגר הכי גדול איתו אנו מתמודדים בחיים. לא קל לעשות את הצעד לאחור, אבל כשזה קורה דברים נפלאים מתרחשים. תצאו הגדולים!

משני צידי האקסטרים

3 דק' קריאה

דרך האמצע היא הטובה ביותר. אך מה עושים אנשים שחיים בשני צידי האקסטרים? ד"ר זאב בלן על החבל הדק שעושה את ההבדל בחיים.

קחו את הזמן שלכם

2 דק' קריאה

להתמודד עם מחלת הדיכאון, התרופות והרצון הגדול להיות חופשיים ומשוחררים מהן. ד"ר זאב בלן, פסיכולוג ומאמן אישי, עם תובנות והמלצה חשובה.

לקלף שכבות

4 דק' קריאה

הפסיכולוגים אומרים שזה הניסיון הכי קשה לאדם – לאבד אדם יקר. איך מתמודדים עם הספקות שמכרסמים? ולמה חשוב לקלף את השכבות?

זאת לא תאונה!

2 דק' קריאה

האם הזוהר הצפוני, האוקיינוס, בני האדם והיקום כולו הם תאונה? תלוי איך מסתכלים על זה והאם אפשר להאשים את החתול בכל הבלגאן? ד"ר זאב בלן תוהה.