שירה בן דור

שירה בן דור

23 פוסטים

שבוע הספר 2019: לעוף על זה!

3 דק' קריאה

שבוע הספר 2019: בואו לעוף על הדבר שעושה אותנו אנשים טובים, חכמים ומועילים: ספר! שבוע הספר בחנות המקוונת של אתר ברסלב ישראל עם המבצעים הכי משתלמים!

כמה קטנה ככה גדולה!

1 דק' קריאה

כמה קטנה ככה גדולה! בקושי רואים אותה על מפת הגלובוס אבל היא שם כדי להישאר לנצח. היא מעצמה טכנולוגית, הגיעה לירח ואפילו פיתחה את עגבניית השרי. כנסו ותתאהבו בקליל!

אמן הרגע

3 דק' קריאה

גם אתם רוצים להיות אמנים של רגע, לדעת איך לנהל את רגעי חייכם, לשאוב מהם השראה ועידוד? להרגיש איך הם מציתים את האש הבוערת שבכם להגשים, לשנות ולהשתנות?

ברכות מאלף ועד תו

3 דק' קריאה

אתם מוקפים אבל לא בשוטרים, אלא בים של ברכות נפלאות ומתוקות, ואם תיתנו דעתכם עליהן לא תפסיקו לחייך. ככה זה עם ברכות מאלף ועד תו.

לא כל יום ספר

6 דק' קריאה

לא כל יום ספר, אבל כשחג הספרים מגיע זה סיפור אחר לגמרי! שבוע הספר בברסלב ישראל, ימים מלאים בספרים מעניינים, סוחפים ומרתקים ובמחיר שווה לכל כיס!

מכות, על שום מה?

2 דק' קריאה

הם הוציאו לנו את המיץ ומיררו לנו את החיים אבל בסוף יצאנו ממצרים. מאז ועד אנחנו חוגגים את ליל הסדר אבל הפעם חייבים להבין: מכות, על שום מה?

אלוקים שלי, רק רציתי שתדע

2 דק' קריאה

כשהגעתי הביתה, אמרתי לעצמי שגם לכם מגיע ליהנות מהמתוק המתוק הזה. לומר תודה (שום דבר לא מובן מאליו) למי שנותן לנו הכל.... אלוקים שלי, רק רציתי שתדע!

תפרשי כנפיים, ילדה!

5 דק' קריאה

"תרפי" הוא אמר לי. "שחררי את הענף הזה. תפרשי כנפיים, ילדה! את תראי איך שהכל יסתדר. תגידי תודה ותמשיכי הלאה עם כל הכוח! עופי ילדה, הכי גבוה!..."

הספרים של שבוע הספר

6 דק' קריאה

זה ממשיך. מרתון הספרים של שבוע הספר. בואו ליהנות ממגוון הספרים, המחברים, היצירות והסיפורים המרתקים והסוחפים. שבוע הספר באתר ברסלב ישראל!

קחו ספר, זה שבוע הספר!

5 דק' קריאה

השבוע תישמע יריית הפתיחה, והוא יתחיל. שבוע הספר, רבותיי! זה הזמן לקחת פסק זמן מכף היד ולשקוע בין דפי הספרים. שירה בן דור ושבוע הספר בברסלב ישראל.