מכתב להקב”ה

זהו מסמך חובה לכל יהודיה בכל העולם! לכבוד: כבוד השם יתברך , אבי מלכנו מאת: עם ישראל – ילדיך אהובייך, העם הנבחר, עם הסגולה

5 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 22.03.20

מסמך חובה- שיגיע לכל יהודי/ה בכל העולם!!

לכבוד: כבוד השם יתברך , אבי מלכנו
מאת: עם ישראל – ילדיך אהובייך, העם הנבחר, עם הסגולה
הנדון: רוצים משיח עכשיו – באהבה. ברחמים וללא ייסורים

לכבוד כבוד הקדוש ברוך הוא,

"הריני מקשר/ת את עצמי בתפילת הודיה זו לכל הצדיקים האמתיים שבדורנו ולכל הצדיקים האמתיים שוכני עפר קדושים באשר המה, ובפרט לרבנו הקדוש צדיק יסוד עולם נחל נובע מקור חוכמה, רבנו נחמן בן שמחה ובן פייגא. זכותם תגן עלינו ועל כל עם ישראל ובפרט מנגיף הקורונה, ששום יהודי לא יפגע ולא ימות, ותאמר די למשחית ולצרותינו! אמן"

כבוד השם יתברך, מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, אתה הראשון ואתה האחרון, אני (לומר את השם המלא ושם האם) ממליכ/ה אותך עלי בכל רמ"ח/רנ"ב (לבנים/בנות) ושס"ה גידיי. אתה הוא המלך. היה. הווה. ויהיה.

הערה חשובה: לא אומרים יְהוָה(אסור לומר בקול רם)  אלא אֲ-דֹנָי, כך יש לקרא!

קבלת עול מלכות שמים: (לומר בקול רם עם כוונת לב מתוך אמונה ושמחה, רצוי בקבוצה)
1. "שמע ישראל" – אומרים בקול רם ובכוונה רבה, עוצמים את העיניים , שמים את הבוהן והזרת במקביל על עין ימין ושמאל, ויתר שלושת האצבעות על המצח (שיוצרות אות ש')

2. את המשפט אומרים פעמיים (למרות הכפילות שבו) יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים  

3. אומרים פעמיים   אֲ-דֹנָי מֶלֶךְ, אֲ-דֹנָי מָלַךְ, אֲ-דֹנָי יִמְלוֹךְ לְעוֹלָם וָעֵד

4. 2 הפסוקים מחוברים. אומרים את המשפט הראשון פעמיים, ומיד לאחר מכן את המשפט השני פעמיים:
"אנא ה' הושיע נא"
"אנא ה' הצליחה נא"  

5.     את הפסוק יש לצעוק בצעקה עמוקה ורותחת מכל הלב: 
        קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה

 

6.     "לעולם ה' דברך ניצב בשמיים:   כפול 12 פעמים ברצף.

 

7.    את מיזמור ק' בתהילים: "מיזמור לתודה"
 
"בורא עולם אני אומר/ת לך תודה על הקורונה – כי ככה אתה רוצה שיהיה עכשיו בעולם, וכל מה שאתה עושה ריבונו של עולם  הכל לטובה כולל הקורונה!"

"ונכון, אני באמת לא מבינה שזה לטובה (בשכל, היינו החכמה), אבל מאמינה (בלב, שזה בינה ודעת) באמונה שלמה שזה וודאי לטובתנו כדי לעורר את כל עם ישראל לתשובה שלמה ולהביא את משיח צדקנו באהבה, ברחמים וללא ייסורים.

ברשותך, אני אומרת לך כבוד השם יתברך, קבל עם ועדה, "תודה רבה על הקורונה שהבאת על העולם. כי אין ייסורים ללא עוון, והמשפט שלך צדק ואמת. ואתה ברחמייך הרבים, חפץ שנחזור בתשובה, ואתה הרחמן מעורר אותנו לתשובה על ידי הפחד מהנגיף ושנפסיק במעשינו הרעים והמחריבים, שנסור מדרכנו הרעה ונשוב אלייך אבא בגאולת עולם, אתה חפץ בחיינו ולא במותנו. וגלוי וידוע לצדיקיך שעם ישראל הוא מעל הטבע, ומי שמאמין בך באמונה שלמה אתה הולך איתו יד ביד ממש ומגן עליו מכל המחלות, הזיהומים, החיידקים ונגיפים. יהודי מאמין שמור ומוגן – מי שמאמין לא מפחד, כי "אם השם איתי – מי יכול נגדי?!" שום כוח לא יכול להזיק ולהרע כי אין עוד מלבדו!

אמרתי תודה ונושעתי (ספר בגן הניסים והנפלאות) כמו שמלמד אותנו מו"ר הרב שלום ארוש את "החוק הרוחני" מי שאומר תודה על הצרות הוא נושע. לא הקורונה ממיתה אלא החטא! והשם רוצה לגאול אותנו אבל לפני כן עלינו לעשות תשובה על מעשינו ודרכנו.

אמר רבי נתן: " אם היו כולם נותנים שבח והודיה תמיד לה' יתברך, בין על הטוב ובין על הרע,
בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי, וכך הייתה גאולה שלמה",
 הרב שלום ארוש: מי שיפרסם את הדברים הנ"ל יהיה לו חלק בגאולה ויזכה לישועות.

י"ג מידות של רחמים:
ה' ה' אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד ואמת. נוצר חסד לאלפים נשא עוון ופשע וחטאה ונקה לא ינקה.

אלו הם 13 (י"ג) מידות רחמים שגילה הקדוש ברוך למשה רבנו שביקש לדעת את דרכיו של השם יתברך על מנת שיוכל להתפלל על ישראל בכל עת וללמד עליהם סנגוריה. י"ג מידות הרחמים הן הודו והדרו של השם יתברך. השם יתברך כרת ברית עם משה רבינו על 13 מידות של רחמים שהן לא חוזרות ריקם שנאמר " ויאמר הנה אנוכי כורת ברית" – שזהו "סדר הסליחה", ובשעה שהצרות באות על ישראל אם יעמדו לפניו יחד באגודה אחת ויתוודו על עוונם ויאמרו את סדר הסליחה של י"ג מידות אז הוא יענה אותם שנאמר "ה' הושיעה המלך יעננו ביום קראנו". יש בכוחן לשבור את כל הדינים, הגזרות הקשות כולל הקורונה!

הילולת רבי נועם אלימלך מליז'נסק שהייתה אתמול, זכותו תגן על כל עם ישראל, מדברי קדשו לפני למעלה מ200 שנה, והיום יותר מתמיד להתחזק באהבת חינם: וְתַצִּילֵנוּ מִקִּנְאַת אִישׁ מֵרֵעֵהוּ וְלֹא יַעֲלֶה קִנְאַת אָדָם עַל לִבֵּנוּ וְלֹא קִנְאָתֵנוּ עַל אֲחֵרִים, אַדְּרַבָּה, תֵּן בְּלִבֵּנוּ שֶׁנִּרְאֶה כָּל אֶחָד מַעֲלַת חֲבֵרֵינוּ וְלֹא חֶסְרוֹנָם, וְשֶׁנְּדַבֵּר כָּל אֶחָד אֶת חֲבֵרוֹ בַּדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר וְהָרָצוּי לְפָנֶיךָ, וְאַל יַעֲלֶה שׁוּם שִׂנְאָה מֵאֶחָד עַל חֲבֵרוֹ חָלִילָה.

הספר הקדוש "ליקוטי מוהר"ן"  מהדורת המיליון חובה בכל בית
רבי נחמן אמר שהספר שמירה גדולה בבית לשמור העשירות וממון, לרכוש, שרפות, טילים ופיגועים.
מסוגל לרפואה וללידה קלה. טוב גם לשמירה מפני הקורונה! כשהספר יהיה ברב בתי ישראל זהו סימן לביאת משיח!

7  המצוות ששקולות כנגד כל התורה כולה:
1. כפירה בעבודה זרה – צורת כוח ההערכה

2. צדקה – נתינה צדקה ועכשיו יותר מתמיד שהרי צדקה מצילה ממוות וגם לתת קמחא דפסחא לאחינו הנזקקים, צדקה שהיא כוח הנתינה ושבירת האנוכיות

3. ציצית – צורת כוח הזכירה שהיא הידיעה בפועל. הציצית היא חומת הגנה של האיש הישראלי מגן עליו מכל המזיקים

4. מילה – קדושת הגוף. מצוות ברית מילה כדת משה וישראל

5. תורה – קדושת הדעת. אומר הזוהר הקדוש, "קודשה בריך הוא, אוריתא ועם ישראל – חד הם". כלומר, הקדוש ברוך הוא, התורה ועם ישראל – אחד! ובכל התורה כולה נכללים כל נשמות ישראל הקדושים.

6. שבת – קדושת הזמן. מתנה טובה בבית גנזי ושמה שב, נותן הקדוש ברוך הוא מתנת עולם לילדיו אהוביו. יום קדוש, יום שינוחו ויתענגו בו, במאכלים ובסעודות, במנוחה, בבגדים יפים, בתפילות וברכות. לעשות אתנחתא, פאוזה מהעולם הזה

7. ארץ ישראל – קדושת המקום. כל היהודים ללא יוצא מן הכלל צריכים לעלות לארץ ישראל, שהיא ורק היא מקומם של כל היהודים. יש מספיק מקום ופרנסה לכולנו. השערים יסגרו ולא תהיה יציאה וכניסה. זה עוד הזמן לעלות.

←  מי שמתבודד לא נכנס לבידוד! דבר/י עם הבורא במילים שלך כמו אל חבר טוב ותראה ניסים וישועות! הקדוש ברוך הוא זמין לכולנו 24/7, באהבה אינסופית, ברחמים ללא סוף, וברצון לתת ולהעניק , רק תפתחו את הפה ותדברו אליו.. 

←  כבוד הרב חיים קנייבסקי אומר שמשיח בפתח ויש לקרא כל לילה מזמור ע' בתהילים

←  כפי שגילה לנו רבי נחמן יש לקרא את התיקון הכללי וכמה שיותר פעמים, שהוא תיקון להכל

←  פיטום הקטורת להינצל מהמגפה

←  מזמור צ"א "יושב בסתר עליון" להינצל ממזיקים רעים, פחדים ושאר היזקים רעות

←  תפילה שחיבר צדיק גדול ונשגב וביקש לתרגם ב38 שפות לכל באי העולם להינצל מנגיף הקורונה!

 

"או אמונה או גיהינום", כפי שלמד אותנו מו"ר הרב שלום ארוש.  אמונה פירושה "שיוויתי השם לנגדי תמיד" ולא את עצמי. אמונה פירושה אין עוד מלבדו ולא אין עוד מלבד צרכי ורצונותיי, בועת אני/אנוכי ועצמי. אגו גאווה ושאר תאוות למיניהם.  אמונה פירושה שהשם כל יכול! והוא ברא את כול העולם כולל את נגיף הקורונה וגם יכול להעלימה בין רגע..   אמונה פירושה הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל!  אמונה פירושה שיש את השם יתברך בעולם ורק הוא מושיע!  אמונה פירושה אבא שלי בשמיים והוא תמיד שומע אותי כשאני פונה אליו ומדברת איתו אמונה פירושו שאני מאמינה את המוח לתודעה ערה תמידית ככל שתהיה גם בעירות וגם בשינה שאני רוצה לדבוק אך ורק בשם יתברך ולהמליך אותו עליי בכל רנ"ב איבריי ושסה גידיי ושאני שפחה של הבורא יתברך ואני רוצה לבטל את רצוני מפני רצונו יתברך. זה אומר שהרצונות שלי מבוטלים. יש רק את הרצון של השם יתברך.

אמונה זה אור וחיים . חוסר אמונה זה חושך וצל מוות.  תבחרו אתם… !!

 

* * *
רוחמה אפרתי B.A בפסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP  תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה, מעבירת סדנאות וערבי הפרשת חלה. לפרטים: 054-2176644

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה