כתב אישום!

עשרות שנים חלפו, הרבה מים זרמו בנהר שצפו וגעשו, ומעשיהם של הגויים כלפי עם ישראל היו אכזרים,רק בשל קנאתם הצורבת שהם העם הנבחר שקיבל את התורה ועול מלכות שמיים.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 24.03.20

כתב אישום!

החשודים : אומות העולם
התובע : הקדוש ברוך הוא בשם עם ישראל

עשרות שנים חלפו, ואפילו אלפים. הרבה מים זרמו בנהר שצפו וגעשו, ומעשיהם של הגויים כלפי עם ישראל היו אכזרים, רעים ומרושעים שלא ניתן להעלות על הדעת בכלל! רק בשל קנאתם הצורבת שהם העם הנבחר שקיבל את התורה ועול מלכות שמיים.

הקנאה, עוד מזמן יצחק אבינו, שבו שרה אמנו עליה השלום מבקשת מאברהם אבינו לסלק את האמה ובנה, הלוא הם הגר וישמעאל , שבנם יצחק "העולה התמימה" לא ילמד מאורחותיו הרעים של אחיו למחצה. גם יעקב אבינו שנולד עם אחיו התאום עשו, קנה את הבכורה תמורת נזיד עדשים והוא זה שהקים והעמיד את שנים עשר השבטים, שבטי – יה, יעקב בחיר האבות!

"עשו שונא לישראל", עשו הוא סבא רבא של עמלק שהוא הסבא רבה של המן. כך שלא פלא שהישמעאלים והאדומים הם אבי האבות של הצאצאים שעליהם מדובר. אין שום חדש תחת השמש ואין פה שום תגלית פלאית. יש פה התבוננות במעשיו של השם יתברך דרך דעת האמת, דרך יצירתו ובריאתו את העולם על כל יציריו. זכרו, אין שום דבר שקורה סתם בעולם, ככה בלי סיבה ובלי מטרה וכיוון. השם יתברך מכוון את הכל בדיוק מופלא. יש דין ויש דיין בעולם!    

סין – "ארץ השמש העולה", שבה יש את החושך הכי נוראי בעולם! פרדוקסלי משהו הייתי אומרת. הסינים הם שהמציאו את האיפונים שהם עבודה זרה, מחטיאים את הרבים במראות אסורות ובכך מפיצים את הזוהמה הגדולה הרוחנית של מכשירי איפון משוכללים ומרחיקים את עם השם מכור מחצבתם ומתכליתם. כמו גם רצון להשתלט על כל העולם מבחינה כלכלית. אוכלים איבר מן החי (עוברים על איסור משבע מצוות בני נוח). 

איטליה – שנקראת גם "ארץ המגף" שלא היססה לדרוך ולרמוס את היהודים ואת דתם! העמידו צלם בהיכל, דקרו את הפרוכת הקדושה וחשבו חלילה שהרגו את אלוקיהם. שרפו והחריבו את בית המקדש השני והגלו את עם ישראל לארצם, בזזו את כלי בית המקדש אשר נמצאים כיום אצל אבי אבות הטומאה בוותיקן יימח שמם כולל מנורת הזהב.

אירן – שונאי ועורכי ישראל אשר בריש גלי מגלים את רצונם להשמיד את עם ישראל בפיתוח פצצת אטום במטרה אחת ויחידה להשמדה המונית.

ספרד – גירוש ספרד ואינקוויזיציה = מוסד החקירות של הכנסייה שבה היו מעלים למוקד יהודים ושורפים אותם חיים. תמיד יהודים היו אשמים בעלילות דם שווא ונרדפים בלי סיבה רק מעצם היותם יהודים. אלפי יהודים שגורשו מספרד מתו, חלקם המירו את דתם והתנצרו.

גרמניה – הלוא הם "הנאורים שבאדם" (חיות אדם! השטן בהתגלמותו!) אשר בשואה הנוראית שבה רצחו, טווחו, הרגו ושרפו 6.000.0000 יהודים בעינויי תופת. השם יקום דמם.

אבי אבות הטומאה , שנקרא בשם המפוקפק והבזוי ביותר, האפיפיור ימח"ש , הוא שגם הציע לכל הגויים לשמור שבת! אידיוט גמור, לולא ידע או רצה להתעלם מהעובדה שאם גוי שומר שבת הוא חייב מיתה. זו הלכה מפורשת. הנצרות היא שקר אחד גדול וגמור! וכן כל יתר הדתות. רק היהדות היא האמת לאמתה וכל היתר שקרים וחיקויים עלובים לא יוצלחים!
בורא העולם תודה שלא עשתני גויה ותודה שאני ייהודיה! 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה