“הכצעקתה”

צעקה ועוד זעקה, פעמיים שלוש ארבע, מאות, אלפים, טריליוני פעמים עד שגודשת השאה, וכשזה מגיע למצב בדיקתי – אנו נמצאים בבעיה גדולה ובסכנה קיומית רבה!

1 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 28.10.21

“הכצעקתה”

פרשת “וירא” מפניני הפרשה “וַיֹּאמֶר ה’ זַעֲקַת סְדֹם וַעֲמֹרָה כִּי רָבָּה וְחַטָּאתָם כִּי כָבְדָה מְאֹד (בראשית יח כ)

“הכצעקתה” = האומנם הדבר חמור כפי שנטען?

הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו יורד לבדוק האם ריבוי התלונות מחייב בדיקה יסודית? האם חמס בעולם?!

תבינו אחי בני ישראל, לכל דבר גשמי יש פאן רוחני. כאשר אדם צועק וזועק מקירות ליבו הוא מרעיד שערי שמיים והאנקה הזו עולה למעלה, עומדת ומתייצבת לפני בורא העולם ומבקשת בדיקה ובירור..

צעקה ועוד זעקה, פעמיים שלוש ארבע, מאות, אלפים, טריליוני פעמים עד שגודשת השאה, וכשזה מגיע למצב בדיקתי – אנו נמצאים בבעיה גדולה ובסכנה קיומית רבה!! מידת הדין מקטרגת ומבקשת לפרוע את החוב..!

סדום ועמורה גם כיום!

 

זה לא חדש וכבר כתבתי על זה כמה וכמה פעמים בעלונים הקודמים גם הצדיקים בעצמם מדברים על זה, שהעולם הולך אחורנית. הולך? לדאבוני הרב דוהר בצעדי ענק לפי התהום רדת שחת. יש דין ויש דיין גבירותי ורבותי. העולם אינו הפקר חס ושלום.

לא צריך להיות פרופסור גדול ולראות איך אנשים מתנהגים איש לרעהו.. וגם לא צריך לפרט. אבל כן צריך לחזק את הצד הנגדי, את הצד הזה שיכול להועיל לנו, לכל עם ישראל, שבו צריך דווקא להאיר את הנקודה שיכולה להביא באמת את המשיח!

אז התשובה לכל הסדום והעמורה שיש ברחובות ובבתים היא אחת ויחידה העונה לשם, ‘אהבת ישראל’.

 

ברגע שאני אוהבת אני נותנת. כשאני אוהבת מישהו אני מעניקה, עוזרת, תומכת ומסייעת והרבה פעמים מבלי לשאול שאלות אלא כי הנתינה היא פנימית מתוך רצון להטיב עם השני, והרבה פעמים אני גם לא מבקשת תמורה זולת שיהיה טוב ונעים לצד המקבל. זו אהבת חינם. אהבה מבלי לבקש דבר, אהבה מבלי לרצות לקבל בחזרה.

התשובה לגאולה הכללית של עם ישראל כדי שיבוא משיח, והגאולה הפרטית של כל אחד ואחת מאיתנו היא אחת בלבד – ‘אהבת חינם’. אנו צריכים לעבוד על הנקודה הזו ביתר שאת.

בחוברת תמצאו תשובה לכל השאלות – לכאוס המשתולל בעולם ולכל הסדום והעמורה…

טלפון להזמנות והפצת החוברת :

052222696

055-6612139

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה