הצילו את הרגליים שלכם

3 דק' קריאה
הצילו את הרגליים שלכם

שמעון ביטון

פורסם בתאריך 01.06.22

זה התחיל בשיחת טלפון שגרתית שקיבלתי מאריה אשר ביקש לדעת האם יש לרפואה הטבעית מזור בטרשת עורקים?

כמובן, השבתי. הוספתי כי ריפוי טרשת עורקים הוא ספינת הדגל של הבריאות הטבעית.

טרשת עורקים היא הצטברות של שומנים (וסידן ותאי דלקת) על כלי הדם, ולאורך זמן הרובד הטרשתי יוצר חסימה ומונע מעבר חופשי של דם. כלי הדם הם כמו צינור והטרשת היא כמו אבן המים שמצטברת ב’קומקום’, כך הם מצטברים בכלי הדם ומצרים אותם עד שהם סותמים אותם לחלוטין, רחמנא ליצלן.

הוכח במחקרים כי החלפת תזונה קלוקלת בתזונה נקייה דלת שומן לא רק שאינה יוצרת חסימה אלא היא אף מצליחה לפרק את החסימות הקיימות ופותחת את המעבר בכלי הדם. מדובר בסך הכול בטיפול “אינסטלציה” פשוט. השיפור בהרגשה קורה בפרק זמן של מספר ימים עד מספר שבועות, כשהריפוי קורה בתוך מספר חודשים.

המקלדת שלי רועדת תוך כדי כתיבה. ברגעים אלו ממש אנשים עוברים ניתוח לב פתוח עקב סתימת כלי הדם של הלב, אחרים עוברים כריתה של רגליים בעקבות חסימה של כלי הדם לרגליים, מיליוני אנשים סובלים מיתר לחץ דם בגלל טרשת העורקים שלהם – וכל זאת היה אפשר למנוע באכילה בריאה ונכונה! אני מצהיר בזאת כי את רובם אפשר לרפא באופן מוחלט! בפרק זמן קצר יחסית, באמצעות מה שהם שמים בצלחת שלהם.

איך אפשר להתעלם מהמידע המציל חיים הזה?

אריה אמר לי שאביו סובל מטרשת עורקים חמורה בשתי הרגליים מה שהביא לנמק, אצבע אחת כבר כרתו לו, כבר נקבע לו מועד לניתוח כריתה של רגל שמאל עד מעבר לברך. אביו אדם צעיר, בסך הכול בן 63, המשפחה כולה ‘על הרגליים’ בניסיון להציל את הרגל, הם פנו לרופאים המומחים ביותר ולא מצאו מזור לבעיה מלבד הכריתה.

התקווה האחרונה שניתנה לו היה ‘תא לחץ’. החולה נלקח לבדיקת התאמה, ולמרבה הצער תא הלחץ לא הועיל כלל. הרופאים אומרים שכל עיכוב בניתוח עלול לגרום להתפשטות הנמק.

אמרתי לאריה כי אפשר לרפא בקלות טרשת עורקים ברגליים, אך כעת כשחרב הניתוח מונחת על השולחן, אסכים לייעץ אך ורק אם יהיה רופא שייקח אחריות על העניין. הפניתי אותם לרופא בכיר שנותן יותר צ’אנס להצלה מכריתה על ידי תזונה נכונה.

אריה סיפר לי שאביו קיבל את המצב באמונה פשוטה, “אם נגזר עליי להיות בלי רגליים כנראה שזה מה שצריך להיות”.

הרמתי את קולי: “ההשתדלות שלנו עכשיו זה להציל את הרגל, לאדם בן 63 לא אמורים לכרות את הרגל, יש עוד הרבה מה לעשות”.

הפניתי את בנו אריה לקרוא מאמרים רפואיים על ריפוי מטרשת עורקים, ד”ר דין אורניש בארה”ב טיפל ב- 5,000 חולי לב במצב חמור עם תוחלת חיים קצרה מאוד. למעלה מ- 90%  מהחולים החלימו לחלוטין לאחר המעבר לתזונה נכונה, ­ואלו שהתמידו באותה תזונה חיו עשרות שנים לאחר מכן בבריאות שלימה.

אריה שאל אותי, איך יכול להיות שהרופאים מתעלמים מהמידע מציל החיים הזה? אין לי תשובה מלאה. האם זה בגלל מיליארדי הדולרים שבתי החולים וחברות התרופות מרוויחות מטרשת העורקים שלנו, או מסיבה אחרת? בכל מקרה אף תשובה לא תניח את הדעת.

כבר סיפרתי לכם על פרופסור בבית החולים הדסה עין כרם שאמר לי “כולם יודעים שתזונה נכונה ופעילות גופנית מועילה יותר מתרופות וניתוחים – אלא שלאנשים אין כוח לזה”. כן, אנחנו דור של ‘זבנג וגמרנו’.

לדעתי, לאף רופא בכיר ככל שיהיה, אין סמכות להחליט עבור מטופליו אם יש להם כוח לעשות שינוי ולהחלים או אם ברצונם לעבור טיפולים קשים מאד ברפואה הקונבנציונלית. הרופא חייב להציג את כל המידע בפני המטופל, ורק המטופל יבחר בדרך שמתאימה לו.

מה גם, שמדובר בדרך קלה נוחה ונעימה, כשזה נעשה בליווי מקצועי מתאים. אנשים נהנים מכל רגע של התהליך, האוכל ערב לחיכם, הם מתחילים להרגיש קלילים וצעירים והם פשוט מתחילים לחיות! מקווה שלא איחרנו את הרכבת ואצליח להציל את אבא של אריה. שמו לתפילה שלמה בן שרה בלומא לרפו”ש.

מסקנה

אם אתם סובלים מתעוקת חזה, לחץ דם גבוה, טרשת עורקים או כל בעיה הקשורה להצטברות בכלי הדם שלכם.  

הצילו את עצמכם! יש דרך אחרת!

 

הכתבה נערכה על ידי יועצי הבריאות הטבעית: ישראל בקרמן ושמעון ביטון.

לשאלות, תגובות או ייעוץ ניתן לפנות אלינו לאחת מכתובות האימייל: briut.beckerman@gmail.com | s.b.briutiveit@gmail.com

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה