שבוע הספר העברי (שווה!)

כששבוע הספר מגיע אני מתרגשת! הרי עם ישראל נקרא עם הספר ולא בכדי, שבוע הספר הוא לא רק שבוע הספר יש בו רבדים מיוחדים, שבוע שכולו ספר! זה נורא מרגש!

3 דק' קריאה
שבוע הספר העברי

שרה ארוש

פורסם בתאריך 13.06.22

כששבוע הספר מגיע אני מתרגשת! הרי עם ישראל נקרא עם הספר ולא בכדי, שבוע הספר הוא לא רק שבוע הספר יש בו רבדים מיוחדים, שבוע שכולו ספר! זה נורא מרגש!

הזדמנות גדולה לקחת פסק זמן מכל הטירוף שאנחנו נמצאים בו, מכל הבלבולים והמחשבות והטרדות ופשוט לצלול לתוך עולם חדש, עולם שכולו ספר.

הזדמנות להרים קצת את הראש מעל המים ולהתעמק במה שחשוב באמת, בספרים מלאים בתוכן, והאמת שאנחנו חיים בדור השפע, שפע של ספרים ושפע כללי רוחני וגשמי, צריך רק לחפש ולהתעמק בו, לגעת באושר ולמצוא אותו, למצוא תוכן משמעותי לנשמה חוץ מלשקוע בתוך עולם טכנולוגי שכולל טלפונים ו/או מחשבים למיניהם.

השבוע זה מגיע גם אלינו לברסלב ישראל, שבוע הספר העברי, גם השנה אני כאן כדי להמליץ לכם על הספרים הכי מרתקים והכי חדשים שיש במחירים הכי זולים שתמצאו רק אצלנו, ויש לנו גם הפתעה קטנה בדמות קוד קופון שמעניק לכם 10% הנחה על כל הספרים בחנות שלנו, תודו שזה מטורף!! (תשארו עד הסוף…)

ספרו החדש לילדים של הרב ארוש “מי שטעם” מספר על רבינו הקדוש ועל ילדותו, מלמד על כח התפילה, על חשיבות הרצון, נותן כלים מעשיים לילדים בחיי היום יום., מלמד על כך שבכל מצב אין שום ייאוש בעולם כלל. מי שטעם את טעם הדרך של רבינו הקדוש אותו לא יוכלו לבלבל ויהיה תמיד בשמחה. הספר מלווה בסיפורים מרתקים בציורים יפיפים, בפעילות מעניינת ומיוחדת לילדים ספר מרתק ביותר. ספר כזה עוד לא היה!

ועוד ספר מהמם ומפתח חשיבה לילדים א אידישע קאפ חלק 3 מאת גדי פולק ספר ייחודי המאגד שאלות מאתגרות לפיתוח הכישרונות ולחידוד המחשבה בעזרת סיפורים, מאת המחבר והצייר הנודע גדי פולק.   עלילות החיים מורכבות ומפתיעות לעיתים, מעבר לכל דמיון. הספר הנוכחי מסדרת א אידישע קאפ לוקח אותנו לכיוון אחר ושונה, מאתגר לא פחות מקודמיו ואולי אף יותר.

אם עוד לא מצאתם תשובות לכמה שאלות מרתקות במיוחד עוד המלצה חמה ספרו של הרב שלום ארוש – בגן האמונה העולמי – מתכון להצלחת החיים! מומלץ לכולם! העולם הזה מלא בשאלות, אך מהן התשובות? מהי תכלית החיים של האדם בעולם מלא בסבל? לאן הוא הולך, ומה צופן העתיד למין האנושי? מהי הדרך אל האושר? איך באמת צריכים לחיות? והאם בכלל אפשר למצוא דרך ברורה ונכונה לחיים? למה לאחד הפרנסה קלה ולשני קשה? והאם באמת סוף כל סוף יהיה טוב? גן האמונה העולמי – ספרו רב המכר של הרב שלום ארוש יענה לכם על כל השאלות הקשות ויתן לכם מענה לחיי היום יום איך לחיות חיים טובים יותר מלאים באמונה ותקווה!

וגם לא שכחנו את המטבח ספר מומלץ כמתנה לאישה או מתנה לעצמך, פשוט טעים לשבת – ספר מתכונים נפלאים וקלים להכנת מאכלי השבת האהובים פשוט טעים לשבת – מלאי מתכונים נפלאים, טעימים  וקלים להכנה של מאכלי השבת האהובים והמוכרים מאת השפית אביגיל מייזליק! פשוט טעים לשבת – מתכונים עם טעם ביתי, מנות חדשות ופשוטות, חומרים זמינים ותהליכים ברורים ושווים לכל נפש, מתכונים שיהפכו להיות במהרה חלק ממתכוני הבית שלכם! 

והמלצה אחרונה חביבה ומיוחדת במינה סט ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות– הרב שלום ארוש 3 כרכים להבין את ליקוטי מוהר”ן-באמת! עם פירושו הבהיר והמזהיר של הרב שלום ארוש שליט”א ישמחו התלמידים ויגילו הלומדים בהופיע הפירוש לספר הקדוש “ליקוטי מוהר”ן” מאת הרב שלום ארוש שליט”א, ונקרא בשם: “שלום מלכות”. ביאור קל ובהיר השווה לכל נפש קטן כגדול, בהסכמתם של גדולי הדור, הרב עובדיה יוסף זצ”ל אמר כי יום גדול ונשגב הוא בהגלות הספר הנותן אמרי שפר לרבינו נחמן מברסלב זיע”א עם פי’ שלום מלכות. אשרינו שזכינו!

סט ספרי הרב שלום ארוש לכל תחומי החיים – ספרי חובה בכל בית! מתנה ייחודית ומקורית ליקרים לנו! ספרים המהווים עזרה והדרכה לכל תחומי החיים, כאלה ששינו לאנשים רבים מכל רחבי עולם את החיים לטובה! חלקם רבי מכר בארץ ובחו”ל: גן האמונה, גן השלום, חכמות נשים, השם רופאך, בשדי יער, חינוך באהבה, בגן העושר, שעריו בתודה, גן הגעגועים, בגן החכמה גן הדעת ועוד.

מקווים שלא פיספסנו, בחנות ברסלב ישראל מנצלים את השבוע המיוחד הזה שכל כך שייך לעם הספר– עם ישראל, ומציעים לכם ספרים ממדפי החנות המקוונת שלנו במגוון רחב של נושאים: ספרי חסידות ברסלב, ספרים בתחום הרוחניות, האמונה והחסידות, שפע אדיר של ספרי קריאה, משפחה וזוגיות, ספרי בישול, תזונה ובריאות, חגים ומועדים, תנ”ך ופרשת השבוע, קבלה וזוהר, שואה ועם ישראל, רפואה והלכה, ספרי ילדים ונוער, מגוון אדיר של סידורים ותפילות לשימוש אישי או כמתנה לכל עת ועוד.

קוד הקופון לחנות הוירטואלית שלנו: WOW10

*המערכת רשאית להפסיק את המבצע בכל עת שתחפוץ בכך *ט.ל.ח

 

 

 

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה