אין עוד עם כזה!

תגידו, איפה ראיתם עם כזה שבין האזעקות לטילים, בין הדמעות ורגעי השמחה, כולם נרתמים לעזור ולתרום, לחבק ולאהוב, להתפלל ולהודות? אין עליכם עם ישראל!

3 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 05.04.21

תגידו, איפה ראיתם עם כזה שבין
האזעקות לטילים, בין הדמעות
ורגעי השמחה, כולם נרתמים לעזור
ולתרום, לחבק ולאהוב, להתפלל
ולהודות? אין עליכם עם ישראל!
 
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שברגעים הכי קשים שלו הופך למקשה אחת – בלב, בגוף ובנשמה, ועושה הכל כדי לעזור לכל מי שרק אפשר.
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שבימים מטורפים כאלה, כשלחיילים המתוקים שלנו בשטח חסרים לבנים, משחות ומברשות שיניים, שקי שינה ושאר פרטים הכרחיים, כולם נרתמים למשימת החסד הענקית הזו.
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שהחבר'ה המקסימים שלו חוזרים מהשטח מאובקים, צבועים בצבעי מלחמה וביחד עם ה'ננחים' שרים "והעיקר לא לפחד כלל!", המילים המחזקות של רבי  נחמן מברסלב אותן אמר לפני יותר ממאתיים שנה והיום אנחנו שרים אותן בקול גדול, אומרים לכולם, לכל מי ששומע, שאנחנו לא מתייאשים! שאנחנו ממשיכים! שיש לנו כוח אדיר – בורא עולם שמלווה אותנו ואיתנו בכל מקום.
 

 

תראה אבא יקר שבשמים, גם ברגעים הקשים, בין מנהרות התופת וכדורי האויב, הילדים שלך רוקדים, מודים ושרים לך, שמים כל מבטחם ואמונתם רק בך! נכון שאין עוד עם כזה? (צילום וידאו באדיבות 0404, תמונות באדיבות פלאש 90)

 
מאמרים נוספים בנושא:
איתנים  כצוקים
ביחד, כי כולנו בני אדם
בחרנו לחיות!
 

אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שהלב והנשמה שלנו עם כל אחד ואחת, עם כל יהודי בארץ ישראל, בין במקום בו נוחתים טילים שמחבלי החמאס יורים עלינו, ובין בערים רחוקות מטווח הירי. יהודים ברחבי העולם שיוצאים לרחובות ומניפים את דגלי ישראל בגאווה ואומרים לנו – אנחנו אתכם! הסיסמא "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד" כל כך נכונה ואמיתית לנו היום, משקפת מציאות שאי אפשר להתווכח איתה.
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שמפעיל מוקדי תפילות על החיילים שיוצאים לשדה הקרב. מוסדות "חוט של חסד" ואתר "ברסלב ישראל" פתחו את מוקד התפילות והברכות לתפילה על החיילים, משפחות יקרות שרוצות שיתפללו על יקיריהן שנמצאים בשטח מוזמנות ליצור קשר בטלפון 02-5323339
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שיודע שצו 8 זה לא רק לחיילי המילואים שיצאו בעקבות הקריאה בלי להסס, בלי לחשוב פעמיים. 'צריכים אותי, אני שם!' הם אומרים לאלה שנשארים מאחור עם דמעות בעיניים שמתפללים ומקווים שיחזרו הביתה בשלום. זה צו 8 לכולנו! ובכל דרך אפשרית אנחנו צריכים להתגייס לעזרת החיילים והלוחמים וכלל עם ישראל – ברוחניות ובגשמיות, בתפילות ובמעשים טובים, במצוות ואפילו עם חיוך והארת פנים אחד לשני.
 

 

ניידת השמחה של מוסדות "חוט של חסד" משמחת את החיילים בגבול עזה

 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שלא רק הלוחמים שבחזית – בים, באוויר וביבשה, הם הלוחמים מול האויב הרצחני, אלא עם שלם שהפך ללוחמים אמיצים, שמגלים סבלנות, אריכות אפיים, מוכנים לסבול למען השגת המטרה הבסיסית של כל אדם באשר הוא בכל מקום בעולם – לחיות בשקט בלי שטילים יעופו לו מעל הראש! בלי שמחבלים יצאו מכל מיני פירים ומנהרות ויחטפו חיילים ואזרחים תמימים!
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שבצער וכאב רב קובר ממיטב בניו היפים והטובים, אלה שמסרו את נפשם, אלה שכל אחד מהם הוא סיפור אדיר בפני עצמו – ולא מתייאש!!! כן, הוא בוכה. הוא כואב. הוא היה רוצה שהם יחזרו הביתה, לנשים, להורים, לילדים שלהם, לאחים ולאחיות, לחברים, לכל עם ישראל שמחסיר פעימה מהלב עם כל ידיעה חייל שנפצע, או גרוע מכל – גיבור ישראל שנלקח מאיתנו בעת מילוי תפקידו.
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
המלחמה  האמיתית
צרות בצרורות ומילה קטנה
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שהחיילים הבודדים שלו לא נשארים לבד! ניסים שון כרמלי הי"ד, שבני משפחתו חששו שמא הלווייתו תהיה ריקה מאדם, 20,000 איש ליוו אותו בדרכו האחרונה! אחד מאוהדי מכבי חיפה, אותה אהד ניסים שון, העביר מסר לקבוצה שלו בוואטספ (שעברה כמו אש בשדה קוצים): "זו בקשה ענקית מאיתנו אליכם אוהדי מכבי חיפה, וזו ההזדמנות שלכם לעשות מצווה גדולה"! כך היה גם בהלוויות של החיילים ג'ורדן בן סימון ומקס שטיינברג שלהלוויה שלו הגיעו 30,000 איש! ניסים שון, ג'ורדן ומקס הי"ד! אתם לא חיילים בודדים, אתם אחים של עם שלם!
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שסבל מרדיפות, פוגרומים, אינקוויזיציה, שואה איומה, ועדיין סובל מהאנטישמיות האיומה ורבת השנים ברחבי העולם ומפיגועי טרור ברחבי ארצנו, ולא נכנע! ויודע שהכל מאת השם והכל רק לטובה.
 
אין עוד עם כזה, כמו עם ישראל, שיודע שאנחנו כאן כדי להמשיך את המסורת, את המורשת, את האמונה, לנחול את ארץ אבותינו – הארץ המובטחת שניתנה לנו מאבינו שבשמים – בורא עולם יתברך שמו, ואף אחד לא יזיז אותנו מזה!
 
ירצו או לא ירצו, יקבלו או לא יקבלו, זאת עובדה: אנחנו כאן כדי להישאר! 

כתבו לנו מה דעתכם!

1. שירה

א' אב התשע"ד

7/28/2014

אין עוד עם כזה כמו עם ישראל שיודע שצו 8… צריך לכתוב שיחזרו הביתה לשלום….

2. שירה

א' אב התשע"ד

7/28/2014

צריך לכתוב שיחזרו הביתה לשלום….

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה