ההודעה התקבלה

רשימת המאכלים שהרופא נתן ממש לא עוררה בי את התיאבון, אבל אחרי שבוע ימים, כשההודעה התקבלה, הבנתי שאפשר לחיות אחרת.

3 דק' קריאה

ג'ניפר וודוורד

פורסם בתאריך 05.04.21

זה היה כשנסעתי חזרה הביתה מהפגישה עם הרופא המטפל בי, אז קיבלתי תובנה נפלאה ומתוקה. תודה רבה לך אבא יקר שבשמים. והרשו לי להסביר.

 

בשנים האחרונות התעלמתי ברשעות מסוימת מהמצב הבריאותי שלי. אבל אחרי אותה פגישה מאירת-עיניים עם המטפל החדש, הבנתי שבורא עולם קרא לי כבר תקופה ארוכה, כשלאחרונה הקריאות הפכו קולניות יותר מתמיד.

 

בכל אופן, המלחמה שלי עם הקריאות והשליחים של בורא עולם הייתה בלתי מתפשרת. 'הדיאטה שלי בסדר' אמרתי לכל מי שחשב שאולי צריך לשנות משהו כדי שארגיש טוב יותר. לא שאני אדם שמן, אבל אני בהחלט מאמינה בתזונה בריאה, טבעית ומועילה לגוף, רק שתמיד היה לי מה לומר לכל מי שחשב שיש לו תמיד מה לומר לי. היו עוד טיעונים שונים ומשונים מול כל מיני אנשים, אבל עובדה אחת הייתה ברורה ולא משתנה – הסימפטומים המשיכו להופיע ולהטריד אותי.

 

מאמרים נוספים בנושא:

הנכס הכי יקר שלנו

שמח כדי לחיות

אמרו לקפוץ אז קפצתי

תפילה לבריאות

 

בשש השנים האחרונות החלפתי כמה רופאים, קראתי מאמרים רבים בנושא בריאות ותזונה נכונה, קראתי את ספריו של הרב שלום ארוש, שמעתי את ההרצאות של הרב ברוידא (כי אני דוברת אנגלית) ובעיקר, התחברתי לדיסק אכילה נכונה של הרב שלום ארוש, בו הוא מפרט בצורה ברורה את ה'עשה' ו'לא תעשה' בכל הקשור לדיאטה, בריאות ותזונה נכונה. תמיד הסכמתי ואמרתי 'כן, כן, אבל עם כל הכבוד הדיאטה שלי בסדר!…'

 

אבל כל זה היה נכון, שריר וקיים עד לאותו יום שני בשבוע שעבר, כשקיבלתי את תוצאות הבדיקות (הרבות) שעשיתי שבוע קודם לכן. הרופא (השליח של השם) נתן לי ערימה של דפים והחל להסביר בצורה הכי פשוטה וברורה. "ג'ניפר, אם את לא מתכוונת לעשות כמה שינויים המצב יכול להחמיר! עכשיו, ממש עכשיו, יש לנו את ההזדמנות לשנות לטובה את כל הפרמטרים שאת רואה בערימת הדפים שבידיים שלך!"

 

המילים שלו נשאבו לתודעה שלי כמו שואב אבק.

 

ההודעה התקבלה והובנה.

 

אם יצא לכם לקרוא את הספר בגן האמונה של הרב שלום ארוש, אתם בוודאי זוכרים את החלק בו הוא מסביר שבורא עולם שולח לנו שליחים ומסרים, משהו מידי, של כאן ועכשיו ברגע שאנחנו סוטים מהדרך המיועדת לנו. אם אין לנו אנטנה רוחנית, יכול להיות שלא נקבל את המסר. אלא שאז הקב"ה מגביר את הווליום, והמסרים הופכים קולניים יותר (מה שלרוב אנחנו מפרשים כסבל וייסורים) כשהוא מנסה להעיר אותנו מהתרדמה אליה נפלנו ולהחזיר אותנו חזרה למסלול.

 

תמיד קיבלתי את המושג הזה בלי יותר מדי מחשבה. אבל אתמול, אחרי שחשבתי על זה קצת יותר לעומק, הבנתי שקיבלנו מתנה אדירה מבורא עולם – כשהוא קורא לנו תמיד! כן, גם אם זה גבוה יותר, קולני יותר ומעצבן יותר, עד שבסוף אנחנו שומעים אותו.

 

אתם מתארים לעצמכם מה היה קורה אם הוא היה קורא לנו רק פעם אחת וזהו, מניח לנו אם לא היינו עונים לו? אני מעדיפה לא לחשוב על זה בכלל. מסתבר, שהכל חסד ורחמים נפלאים שלו. כן, גם כשכואב וקשה לנו, אחרי הכל – הכל לטובתנו, לעורר אותנו לבדוק את עצמנו, לעשות את הבדיקות הנכונות והמתבקשות במצב בו אנו נמצאים, ולטפל בעצמנו כמה שיותר מהר.

 

אולי גם זה יעניין אתכם:

משברי דיאטה

כאב קטן, רווח גדול

אל תגיד מחר

יש מה להפסיד

לא רק גוף בריא

 

ככה זה כשיש לנו אבא כזה מקסים ואוהב.

 

במשך תקופה ארוכה קיבלתי מסרים נפלאים ממנו – שאני צריכה להזין את הגוף שלי בדברים בריאים וטובים, ובמקביל – להזין את הנשמה המתוקה שלי באוכל הכי טוב שיש. מגיל צעיר אני יודעת איזה אוכל גורם לי להרגיש טוב ואיזה אוכל גורם לי להרגיש כבדה ורע עם עצמי. דרך הרופאים אלוקים שלח לי מסרים ברורים לאורך כל הדרך, וכשהתעלמתי מהם הוא הגביר את הווליום והסביר לי שאני חייבת, אבל ממש חייבת, לעשות שינוי לפני שזה יפגע בי.

 

אתם מבינים, ערימת הדפים שנתן לי הרופא הייתה כמעט זהה לדיאטה ששמעתי בדיסק אכילה נכונה.

 

ההודעה התקבלה, והובנה.

 

תודה רבה לך השם שאתה לא מפסיק לקרוא לי ולא מרפה, אחרת איך ארפא?!?

 

היום הוצאתי מהתפריט שלי את כל המאכלים שמזיקים לי. אני נמצאת בתהליך של ניקוי וטיהור הגוף מרעלים – סוכר, מתוקים למיניהם ושות'. אני נלחמת במלוא העוצמה והכוח עם כל החשקים למאכלים 'מהימים הטובים', ו'נאלצת' להסתפק בתפריט החדש. לא, זה לא קל אבל בהחלט שווה! הבנתי שהרעב שלי לאוכל לא היה מוצדק. אוכל בריא – מזין יותר ומשביע יותר! האכילה עד לא מזמן הייתה הרגל רע, פשוט לאכול בלי לחשוב. מה גם, שזה בהחלט לא נאה ויאה להאכיל את הגוף מכל הבא ליד. היום הארוחות מורכבות מדברים מזינים ובריאים, אם כי כאלה שלא תמיד אהבתי. היום אני מעניקה זמן ומחשבה למה שאני עומדת להכניס לפה, לסדר של הארוחה ומה ירכיב אותה. בהחלט עושה חשבון, תרתי משמע, על המתנה הנפלאה שקיבלנו – הבריאות והאנרגיות שאנחנו מקבלים מבורא עולם.

 

כשהסתכלתי לעומק על רשימת המאכלים שהיו באותה ערימת דפים שהרופא נתן לי, חשבתי שמדובר בתפריט דל ומצומצם. עכשיו, אחרי שחוויתי מבחינה נפשית, פיזית ורוחנית, את תוצאות התזונה הבריאה, ואני מדברת על שבוע ימים בלבד, אני מרגישה הרבה יותר טוב, מלאת אנרגיות וכוחות שלא הרגשתי מזמן.

 

ככה זה עם הודעות. אם קיבלת והבנת אותן נכון, זכית!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה