שבוע הספר 2018 – כל מה שקורא בברסלב!

חגיגת הספרים של חנות ברסלב ישראל כאן ואתם מוזמנים ליהנות ממבצעים ושליח עד הבית עם הספרים. שירה בן דור על כל מה שקורא וקורה בברסלב ישראל!

4 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 15.03.21

חג ספרים שמח!

 

אין כמו חגים! ואם הוסיפו לנו עוד אחד כזה ללוח השנה למה שלא נקבל אותו בשמחה. זאת יריית הפתיח לשבוע או חודש הספר – מה שתרצו. בכל מקרה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל מה שקורא (וגם קורה) בחנות ברסלב ישראל!

 

חגיגת הספרים של שבוע הספר העברי יוצאת לדרך וגם כאן בברסלב ישראל הכנו לכם חוויית ספרים מרתקת וסוחפת, עם מגוון רחב ועצום של ספרים מכל התחומים – ספרי הרב שלום ארוש, משפחה וזוגיות, רפואה והלכה, ספרי ברסלב, רוחניות אמונה וחסידות, רפואה והלכה, חגים ומועדים, קבל וזוהר, ספרי קריאה מרתקים, ספרי ילדים ונוער, בישול תזונה ובריאות, הספרות התורנית – תנ"ך ופרשת השבוע עם זווית אקטואלית מרתקת לשולחן השבת, סידורים ומחזורים, לימוד שפות, ספרי מוסר ועוד.

 

הפנינג הספרים שלנו מציע לכם מבצעים שבאמת אסור לכם לפספס! ראשית – על כל ספריו של הרב שלום ארוש יש משלוח חינם! ושנית – בקנייה מעל 199 שקלים – שליח חינם עם הספרים עד הבית! ולא תקנו?! וזה עוד בלי לספר לכם על המחירים המיוחדים שלנו על הספרים בשבוע שכולו ספר!

 

הרב שלום ארוש כתב ספרים רבים בתחומי חיים רבים שהפכו לרבי מכר ותורגמו לשפות רבות – גם למבוגרים וגם לילדים. מכתבי התודה הרבים והאנשים שמגיעים לומר תודה באופן אישי לרב מהארץ ומרחבי העולם – הם עדות חיה ונושמת לשינויים הנפלאים שחווים מהקריאה-לימוד בהם. רוצים גם?

 

ספרים: ספרו החדש של הרב שלום ארוש – אלף-בית של החיים – עצות מעשיות לחיים, אור חדש, כוחה של אמונה – בגן האמונה, בגן האמונה העולמי, בגן האמונה לנוער ותלמידים, זוגיות – בגן השלום, חכמות נשים, בגן עדן מקדם, הסט המושלם לשלום בית, חינוך ילדים – חינוך באהבה – חינוך ילדים, ילדים מוצלחים, בריאות – השם רפאך, ניהול התקציב בצורה מחושבת וחכמה – בגן העושר, כוחה של התודה – שעריו בתודה, אמרתי תודה ונושעתי, רוצים להחכים? – בגן החכמה, בריתי שלום – לנשואים, לרווקים, בגן הגעגועים, כוחה של תפילה – בשדי יער ועוד. אפשר לרכוש את ספרי הרב במארז מיוחד לכבוד שבוע הספר (כפי שמופיע בפירוט הסט. התמונה להמחשה בלבד).

 

 

ספרי ילדים של הרב שלום ארוש: הספר החדש שיצא לאחרונה- מתנה ושמה תודה, אברהם אבינו, נחמן הקטן, נחשו מי אני, יוסל'ה, דוד יפה עיניים, רבי לוי יצחק – סנגורם של ישראל, משה רבינו, ועוד. אפשר לרכוש את ספרי הילדים במארז מיוחד לשבוע הספר – חוויה מושלמת וזמן איכות אדיר עם הילדים (כפי שמופיע בפירוט הסט, התמונה להמחשה בלבד).

 

 

משפחה וזוגיות: הנה כמה מהספרים שעשו מהפיכה של ממש, השאר בלינק המצורף!

 

הספר שניים סוכר – מציע לכם לדון על זוגיות לאור פרשת השבוע, מאת הראלה ישי. זקוקים לעזרה ראשונה לנישואין מוצלחים? קנו את הספר של הרב ישועה עטייה. נישואים – הוראות הפעלה – כן, יש ספר כזה! של ד"ר עוז מרטין. אם מתחשק לכם לגלות מהו סוד הזוגיות – ספרו של הרב שלמה אבינר יענה לכם על השאלה-חידה שכולם רוצים לגלות. זקוקים לעצות מהחיים? זה בדיוק הספר! מאת חיים ולדר.

 

 

רפואה והלכה: גם כאן אנו מציעים חלק מהרשימה המדהימה ששינתה לאנשים את דפוסי האכילה, השמירה על הבריאות ועוד. השאר? בלינק המצורף!

 

הספר כוח הריפוי של התזונה הטבעית – של שיינדי אייזנבך יעשה לכם הכרות נפלאה עם הפוטנציאל האדיר שהקב"ה טבע בטבע הסובב אותנו. רוצים חיים בריאים כהלכה? ספרו של יחזקאל אסחייק מלא עצות והנהגות לשמירה על הבריאות. רוצים דיאטה בקו מהפכני עם המלצה של רבנים, רופאים ותזונאים? הספר אורחות וארוחות – עקרונות הבריאות של הרמב"ם של דוד זולברג הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. בואו לגלות מה קורה מאחורי כאב הגב של ח. נר ועל הפתרון הטמון בנו ללא תרופות, ללא טיפולים וללא תרגילים! ותגידו, יש לכם 10 דקות לבריאות שלכם?מרדכי רוט מציע אוברול גופני לאנשים חסרי זמן וסבלנות.

 

 

רוחניות, אמונה וחסידות – לגעת בחלק הרוחני שלנו. כמה נגיעות, והשאר? כמובן, בלינק המצורף!

 

ADHD להכיר ולהצליח – הספר שיעשה לכם סדר בכל הקשור להפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות של הרב אהרן לרנר. אדרבא – יש לנו מדריך נפלא עבורכם להסתכלות חיובית על עצמכם של הרב בזאנסון. חמש דקות כל יום ויש לכם אהבת חסד של החפץ חיים – ספר נפלא על מעלת החסד והמקיים אותה. אוהבים ממתקים? מי לא?! אבל יש לנו ממתקי אימון יהודי מיוחדים של בני גל – מחבר רב המכר סודות הקואצ'ינג היהודי. נשים! אנחנו זן נדיר! הספר איך היא צומחת? של הרבנית ימימה מזרחי הוא מדריך ייחודי לאישה – להגשמה, צמיחה והתחדשות. ויש לנו עוד סוד לגלות לכם – סוד הנקודה הטובה של רן ובר – שלוקח אותנו בספר זה למסע עמוק בתוכנו כדי לגלות לנו את הסוד של הנקודה הטובה הטמונה בתוכנו.

 

 

ואי אפשר בלי ספרי קריאה, נכון? בחרתי כמה מתוך הרשימה הנפלאה, הבחירה הייתה קשה אבל אני משאירה לכם ליהנות מכל השאר… בלינק המצורף!

 

אומרים שכאשר עולמות מתהפכים המבחן רק מתחיל. המחברת מ. קינן הוציאה עוד ספר מרתק וסוחף שעתיד גם הוא להיות רב מכר, כמו רבים מספריה – אדמה פראית. וממסע אנחנו עוברים למגרש – משחק החיים של דורון שפר, שחקן הכדורסל המפורסם שחזר בתשובה. יש דילמות ואתגרים שכמעט תוקעים אותנו בדרך, לכן המחברת שושנה ריגל שואלת – מהאמצע לאן? מאמרים נבחרים של מטפלת משפחתית שמראה לנו איך להתבונן על החיים. ילדים רעים? אין דבר כזה ילד רע! – סיפור אמיתי ונוגע ללב על ילד שניצח את לקויות הלמידה של המחבר אושי גרוס. ואי אפשר לקנח בלי בלב הגבעה המסתורית – ספרה של אורה מורג השופך אור על אירועים מופלאים על רקע הקמת מדינת ישראל.

 

 

את החלק הזה למאמר של שבוע הספר נקנח עם ספרי בישול, תזונה ובריאות. כי איך אומרים? בריאות יש רק אחת! (כן, בריאות היא כמו אמא שצריך לשמור עליה). הנה כמה טעימות מסקרנות ומעניינות. השאר? ניחשתם נכון – בלינק המצורף!

 

בריאות בקלילותאביגיל מייזליק מלמדת אותנו ליהנות מאוכל בריא בלי להפוך את הבית. איך נשמעת לכם חוויית במטבח עם התנ"ך? רינה רוסנר עם מתכונים קלים להכנה לשבת ולנשמה. בואו ליהנות מהברכה שבעיסה – המחברת א. ברכה על מצוות החלה עם הלכות, תפילות ומתכונים מיוחדים וטעימים! השפית אפרת ליבפרוינד מארחת חמישה שפים תותחים מהמובילים בארץ בספרה אפרת ליבפרוינד מארחת שפיםמאיר אדוני, דודו ביטון, יוסי שטרית, מיקי שמו ומאיה רביבו – וביחד הם מגלים סודות נפלאים על המתכונים ומשתפים פעולה. התוצאה? ללקק את האצבעות. אוהבים אוכל איטלקי? סי, סרטו! (בטח!) השפית דנית סלומון עם ספר עמוס במתכוני אוכל ומאפים איטלקיים – פסטה איטליה. ומה תגידו אחרי? אה סקואיזיטו (זה היה טעים!). ואי אפשר בלי אוכל לשבת, נכון? – פשוט וטעים לשבת של אביגיל מייזליק – מתכונים פשוטים וטעימים לשבת, מתוך סדרת פשוט וטעים – מתכונים לחגים, עוגיות, מתוקים, לילדים ועוד.

 

 

חוויית הקניה לא נגמרת כאן, בשבוע הבא ב"ה נמשיך עם עוד טעימות ומבצעים מטורפים. בינתיים, שיהיה לכם חג ספרים שמח ומהנה!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה