מנהלים?! הכתבה הזאת בשבילכם! נקי וקל יותר…
מנהלים?! המשרד שלכם זקוק לזה...- ניקיון!
כדאי לדעת…
אתם מנהלים?! עם טיפה מאמץ הכתבה הזאת יכולה לשפר לכם את המצב רוח ביום העבודה
הניקיון…
ידעתם כמה הסדר והניקיון משפעים על המצב רוח?!.
בסביבה נקיה מרוויחים מרץ, יעילות, מצב רוח טוב, שמחה, סיפוק ועוד… ובמשרד שלנו כדאי שנשקיע בכך, התפוקה תהיה יותר טובה, העובדים יהיו שמחים ואנו, המנהלים נהייה מרוצים. אז… מתחילים!.
ניקיון. במה ובמי תלוי, איך עושים זאת ומה דרוש:
אתם יכולים לבחור את השעות שבהן צוות העובדים ינקה את המשרד, בשעות הבוקר או בשעות הערב המאוחרות. מהניסיון שלנו עדיף לקבוע עם צוות העובדים לנקות את המשרד בשעות הערב המאוחרות, כאשר המשרד ריק מעובדים ומלקוחות. בדרך זו עבודת הניקיון לא תפריע לעבודה השוטפת של המשרד והעובדים במשרד לא יפריעו לצוות המנקים בעבודתם.
חנכו את העובדים שלכם לסדר ולניקיון. בקשו מהם, באותיות מאירות עיניים, לפנות את הפסולת בסוף כל יום עבודה מהשולחנות ומהפחים האישיים בחדר, להקפיד על ניקיון חדרי השירותים, להשתמש בכוסות חד פעמיים ולפנות את הכלים מהשולחן בחדר האוכל בסיום האכילה.
את התדירות של עבודת הניקיון יש לקבוע בהתאם לגודל המשרד, למספר האנשים הנמצאים בו ולאופי הלכלוך המצטבר. רצוי להזמין את חברת הניקיון על בסיס יומי כדי שהיא תנקה ותחטא באופן יסודי את חדרי השירותים, תנקה את הרצפה בשירותים ועוד. אם לא תנקו את חדרי השירותים בכל יום הם עלולים להפוך למרבץ של חיידקים ולפגוע בבריאות העובדים.
אתם לא חייבים לשטוף את הרצפות בכל יום, את עבודת השטיפה והטאטוא יכול להחליף שואב האבק הרובוטי. כדאי לכם להשקיע סכום חד פעמי בקנייה של שואב אבק רובוטי ולכוון אותו כך שישאב בכל ערב את הלכלוך והאבק מהרצפות. אחת למספר ימים מומלץ לשטוף את הרצפה.
דלת הכניסה והלובי של הכניסה הם כרטיס הביקור של כל משרד. הקפידו על הניקיון של דלת הכניסה. הבריקו אותה בחומרי ניקיון המתאימים לחומר שממנו היא עשויה ושמרו על הניקיון והסדר בחדר הכניסה. זכרו, משרד נעים ונקי מושך לקוחות ואילו משרד מוזנח ומלוכלך דוחה אותם.
בהצלחה מרובה והנאה!!!
כתבו לנו מה דעתכם!
תודה על תגובתך!
התגובה תתפרסם לאחר אישור