תמצית יהלומים – יהלום, מלך הגבישים

רוצים להיות יצירתיים? מעוררי השראה? עם שכל חריף? מלאים ביטחון ואהבה לעצמכם ולסובבים אתכם? ד"ר גילה גבריאלוב על תמצית יהלומים שתשנה לכם את החיים!

2 דק' קריאה

ד"ר גילה גבריאלוב

פורסם בתאריך 14.03.21

נכון שהוא החבר הכי טוב של האישה, כמו שכולם יודעים. אבל הוא יכול להיות החבר הטוב של כולנו ולא רק כתכשיט אלא כתמצית פלא של ממש. ככה זה כשאתה מלך הגבישים, יש לך את היכולת להיות גם וגם – תכשיט יוקרתי ותמצית ייחודית שהופכת את הפנימיות שלכם לבוהקת ונוצצת. לא כמו אלא בדיוק כמו יהלום.

 

מה כתוב בתווית ליהלום? אבל לא זה שאתם קונים בחנות תכשיטים…

 

ובכן, הוא מבהיר את הפנימיות שלנו, תומך בהתמודדות מנצחת בחיי היומיום, משדרג את אישיות המשתמש בו, מאפשר ערוץ יושרה – יושר פנימי אמיתי! הוא גם מעצים את תחושת הצדק והחמלה, יוצר התבוננות אובייקטיבית, מאפשר לעשות את מה שנכון ללא משוא פנים. מסייע לנו ללמוד בקלות ולקלוט בשלמות, ליישם תובנות. מעניק פתרון בעיות ויישום פתרונות. עוזר לאיזון תפקוד המוח, איזון מערכת עצבית, ויסות תחושתי, איון בלוטות הורמונאליות, מאזן את המשתמש בו מבחינה מנטאלית, רגשית ופיזית.

 

עוד? בבקשה!

 

הוא מגביר את הקסם האישי, מקל על לחץ, מחזק ביטחון עצמי וכושר הבעה. יש בו עוצמה, אך יחד עם זאת רוך ועידון.

 

מלך, אמרתי?

 

 

זאת לא סתם אבן, ובעיקר כשהיא באה בתמצית שווה לכל נפש. היא מחזקת את התכונות בהן האדם חפץ לדבוק, כמו גם את האינטלקט והמקוריות. היא מצוינת לאנשים שממציאים דברים חדשים, מחזקת את התום האישי, מעודדת פתיחות לחוויות ואינטראקציות חדשות, מצוינת להגנה מאנרגיות קשות.

 

היהלום, כידוע, הוא אבן שפע. יש לו את היכולת למשוך עושר, להגביר אצל המשתמש בתמצית זו אל חייו שפע גשמי ורוחני, ואושר עצום.

 

תמצית זו מרגיעה את דרך המחשבה, לכן היא מהווה קטליזטור לשינה רגועה, מרגיעה לחצים במהלך היום, עוזרת בפתיח חשיבתי תקין. מעבירה תדרים נפלאים לכל מרכזי האנרגיה.

 

תמצית היהלומים מחזקת את מרכזי האנרגיה של המשתמש בה באופן סדיר. כמו כן את הזיכרון, מחזקת את איברי הגוף, אישון רגשי, מונעת מחלות על ידי המרצת חילוף חומרים וחיזוק המערכת החיסונית. מעניקה כוח, אומץ וחיים זורמים ומאושרים יותר.

 

 

מלך הגבישים – כוח המשמר את עצמו במצבו המושלם ולעולם אינו דורש טעינה מחדש!

 

זה מקור כוח להרחבת העוצמות של מינרלים אחרים בהביאו חוזק ועמידות לפעילותן של האנרגיות. מעורר חוסן – אנרגיה לעירור האחדות והאהבה העצמית והזולת. היהלום מבליט את הנאמנות, את האופי האוהב והפתוח שבאמצעותו האדם מגיע אל הקיום בעולם הפיזי.

 

היהלום, היא אחת מאבני החושן ששימשו את הכהן הגדול, אבן של שבט זבולון.

 

היהלום, מחזיק אספקט של אמון במערכות יחסים ובמצבים שונים, בהביאו ביטחון למאפיינים הרגשיים והאינטלקטואליים של האדם.

 

היהלום, משמש להסרת חללים בהילה וממלא ריקנות באנרגיה של אהבה וטוהר.

 

היהלום, מעניק השראה ליצירתיות, דמיון, חריפות שכל, חוש המצאה.

 

היהלום, מסייע בפיזור הערפל המצוי במחשבה.

 

היהלום, אבן ייחודית המהווה גם תמצית שמשנה את החיים. אבל לא רק, זו  גם מתנה נהדרת לעצמכם וליקרים לכם להיכנס לחג הפסח – עם כל ההכנות הלא מעטות ולעיתים הקשות שלא מעט מעוררות לחצים – באווירה שלווה מתוך הבהרת הדעת והמחשבה.

 

 

*  **

לפגישה, ייעוץ והכוונה ניתן לפנות אל ד"ר גילה גבריאלוב במייל: info@doctorgavrielov.co.il או בטלפון/פקס: 03-5320266   

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה