שבוע הספר 2019: לעוף על זה!

שבוע הספר 2019: בואו לעוף על הדבר שעושה אותנו אנשים טובים, חכמים ומועילים: ספר! שבוע הספר בחנות המקוונת של אתר ברסלב ישראל עם המבצעים הכי משתלמים!

3 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 14.03.21

שבוע הספר הוא יום חגם של הספרים. במשך שבוע ויותר הם הופכים למרכז העניינים, נהנים מהפוקוס בו הם זוכים. וגם אנחנו, עם הספר, שריח הדפים ואוסף המילים המרתק עושה לנו את זה נהנים מחוויה חד שנתית – כשהיא באה בצורה מרוכזת כזו, אבל בהחלט יכולים ליהנות ממנה כל השנה – ונוהרים אל הדוכנים בחוצות העיר שמציעים לנו ים של ספרים מעניינים, סוחפים ומרתקים.

 

בימינו, חוץ מהחוויה הפיזית של להגיע לשם ולגעת בספר אפשר ליהנות גם מרכישה בחנויות המקוונות ברשת. אצלנו, בחנות ברסלב ישראל, אנו מציעים לכם מבצעים שבאמת חבל לפספס. כנסו אל החנות המקוונת שלנו ותיהנו מים של מבצעים והנאה עילאית משבוע הספר בברסלב ישראל!

 

 

 

זאת כמובן רק טעימה קטנה ממבחר הספרים הגדול שלנו! אתם מוזמנים ליהנות מהמגוון הרחב והעשיר של הקטגוריות המוצעות בחנות האתר ולחוות את שבוע הספר מקרוב: תנ"ך ופרשת השבוע, סידורים ומחזורים, ספרי ברסלב, רוחניות אמונה וחסידות, משנה וגמרא, משפחה וזוגיות, רפואה והלכה, חגים ומועדים, קבלה וזוהר, שבת ומועדים, קריאה, השואה ועם ישראל, תפילות, לימוד שפות, ספרי מוסר, תהילים, ספרי ילדים ונוער, בישול תזונה ובריאות, כללי ועוד.

 

סט 10 ספרי הרב שלום ארוש + ספר נוסף מתנה כולל משלוח עד הבית!

 

את הסט הזה אתם לא יכולים לפספס – כי אתם מקבלים בנוסף לעשרה ספרים: בגן האמונהבגן השלוםחוכמת נשיםבשדי יערחינוך באהבהבגן החכמהשעריו בתודההשם רפאךא ב של החיים, אור חדש אתם מקבלים גם את הספר אמרתי תודה ונושעתי במחיר שאסור לכם לפספס!

 

 

ערכת התודה של הרב שלום ארוש במחיר מצחיק!

 

זאת הערכה עם המחיר הכי מצחיק שראיתם מכילה: 2 ספרים, 3 דיסקים, 3 חוברות, 1 חוברת התודות שלי + משלוח! היא גם מושלמת כמתנה לאנשים שאתם באמת אוהבים!

 

 

הסט המושלם לשלום בית אמיתי!

 

חלום? ממש לא! מרחק קליק הסט הזה שלכם והשלום שוכן בבית שלכם. שני ספרים ודיסק של הרב שלם ארוש שיעניקו לכם כלים נפלאים לזוגיות ושלום בית אמיתיים!

 

 

תן לישון געציל! – קומדיה משעשעת שתפיל אתכם!

 

זה ספר מזן אחר, משהו שבטוח עדיין לא קראתם! זה יומן מסע לבלגיה שהוא בעצם קומדיה משוננת… חדש כבר אמרנו, נכון? מאת המחבר עם חוש ההומור הנפלא נתן געציל. להזמנה הקליקו כאן!

 

צמחי המרפא של הרמב"ם!

 

ספר צמחי המרפא של הרמב"ם מהווה מדריך מבואר ומפורט של צמחי המרפא המצויים בארץ ישראל שהיו בשימוש של הרמב"ם, כולל קורות חייו של הרמב"ם, מפתח מושגים ותמונות צבעוניות.

 

מחשב מסלול מחדש – המדריך לשינוי הרגלים!

 

הרגלים הינם דפוסי התנהגות שחדרו לתוכנו במהלך החיים, חלקם במודע וחלקם שלא במודע. ההרגלים שלנו משפיעים על ההחלטות שלנו ועל הבחירות שלנו, וממילא, במידה גדולה, מעצבים לנו את החיים בהווה ומשפיעים על העתיד. כיצד אפשר לשבור את המעגל הקסמים הזה? כיצד אפשר לצאת לחופשי מאזיקי ההרגל שמשעבד אותנו להתנהגות שאנו מבטיחים בכל פעם שזו הפעם האחרונה שננהג בה, או גרוע מכך, מרימים ידיים ונכנעים אליה מראש? הפתרון נמצא בספר מחשב מסלול מחדש של המחבר הרב יצחק פנגר!

 

NLP – ספר האימון שלי!

 

ספר ייחודי המתאים למאמנות, לפסיכולוגיות, למטפלות, למנחות, לעובדות סוציאליות, ובעצם, לכל אישה הרוצה ללמוד כיצד ניתן להשתמש במושג תת המודע כדי ליצור שינוי עמוק ולהרגיש מצוין. NLP – ספר האימון שלי! – רב מכר מאת המחברת מיכל לשם.

 

סט ספרי ברסלב במחיר מיוחד – מהדורת כיס!

 

סט ספרי ברסלב – 8 כרכים מהדורת כיס עם הכריכה הצבעונית של ספרי חסידות ברסלב. הסט מאגד את ספריו החשובים של רבי נחמן מברסלב, תלמידו רבי נתן מברסלב, רבי ישראל דב אודסר ועוד. בספרים תמצאו שפע של עצות, כלים נפלאים ומעשיים לכל מצב וזמן!

 

שבוע במטבח של מרילין!

 

רוצים להציץ למטבח של מרילין – יש לנו ספר שייתן לכם להציץ, לטעום וליהנות במשך שבוע! שבוע במטבח של מרילין הוא מסע קולינארי מרתק ומהנה במטבח של הבשלנית מרילין איילון.מלבד מתכונים מגוונים ומעוררי תאבון תמצאו גם טיפים ועצות מיוחדות לשימוש יעיל יותר במטבח, מדריכים מפורטים להכנת שוקולדים ממולאים ועוד

 

שולחן השבת של רבי נחמן!

 

רוצים את רבי נחמן מברסלב אתכם בשולחן השבת? זה הזמן להזמין את הספר המדהים – שולחן השבת של רבי נחמן המאגד שיחות ורעיונות לפרשת השבוע ולמועדי ישראל מתורתו של רבי נחמן מברסלב, מאת משה רט ואליהו טייב.

 

תנ"ך מצויר לכל המשפחה!

 

הספר תנ"ך מצויר לכל המשפחה מגיש פרקים נפלאים מחיי שלושים מגדולי האומה – אישי התנ"ך מוארים על פי מדרשי ואגדות חז"ל על רקע תמונות מרהיבות ואמנותיות הממחישות באופן חזותי ומיוחד את התוכן הכתוב, מבית היוצר מלכות וקסברגר. זמן איכות משפחתי אדיר!

 

שבוע הספר שמח, מהנה ומרתק!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה