הגיע הזמן לשנות את החיים!

הגיע הזמן לשנות את החיים. זה החלום של כל אחד מאיתנו. אבל איך עושים את זה? עם המיץ האלוקי. עכשיו אתם שואלים מה זה המיץ הזה? כנסו, תטעמו ותגלו את הנוסחה לאושר!

3 דק' קריאה

רבקה לוי

פורסם בתאריך 15.03.21

אם אתם באמת רוצים לראות תוצאות מהירות, המיץ האלוקי המרענן שעושה רק טוב הוא – לומר תודה על הכל. על כל הטוב שאנו חווים בחיים, על כל הקשיים, האתגרים – בפרטיות ובכלליות. אני יודעת שזה נשמע בלתי אפשרי ואולי אפילו מטורף, אבל הרשו לי להסביר למה זו יכולה להיות אחת האסטרטגיות היעילות להפוך את הבעיות הכי גדולות שלנו לדבר הכי קטן, ובמהירות.

 

אבל לפני כן, אתם בטח שואלים מה הזה המיץ האלוקי הזה, נכון? ובכן, המיץ הזה הוא ההרגשה שאתם חשים כשהנשמה שלהם בריאה ושמחה, כשאתם מרגישים מועצמים, עם כוח ומקושרים לבורא עולם, מלאים באנרגיה, מוטיבציה, אושר והכי חשוב – חיים. זה המיץ האלוקי!

 

נמשיך.

 

ידוע שטבע האדם להתמרמר, להתבכיין, להרגיש מסכן ולרחם על עצמו, אבל שום דבר לא יעשה לכם מהלימון הזה את המיץ האלוקי, ובטח לא ישנה את נסיבות החיים. אדרבה, אפילו רק יחמיר. אבל כשאומרים לאבא שבשמים 'תודה לך' על כל הדברים שלא הולכים לנו בחיים, על הקשים והרעים, אפילו הענקיים האלה שמאיימים כמו הרים מפחידים ונראים חסרי פתרון, מה גם שהוא לא נראה בכלל באופק, בעיות בריאות, ובעצם, בכל תחום – התודה היא קיצור דרך רוחני מדהים שמפוצצת לרסיסים את כל המחסומים הרוחניים. 'תודה אבא' – זה משהו שמשדרג את המיץ האלוקי כמו ששום דבר אחר בעולם לא עושה.

 

לא קל לעשות, אני יודעת. אבל זה עובד. שמעתי המון סיפורים על אנשים שאמרו תודה על דברים קשים שחוו, כמו גידולים, לא על אף אחד, ויום אחד הם פשוט נעלמו. או אנשים שאמרו תודה על מחלות כרוניות מתישות או מחלות אוטואימוניות, והם החלימו. וזה היה מדהים.

 

באופן נמרץ, התודה היא אחד הכוחות הגדולים הכי מרפאים בגוף. וכשזה בא עם המיץ האלוקי, אי אפשר לעצור את זה! ההשפעה הנפלאה פועלת בכל תחומי החיים, בגוף ובנפש.

 

מאמרים נוספים בנושא:

להתחבר ברגע

שיחה עם אלוקים

גוון חדש ומיוחד

סוד האושר

האמת? לא מגיע לי כלום!

הטרמפיסט

מחוץ לקופסה: נהנים מהמתנות

מפלים של הזדמנויות

עשרה צעדים לחופש

כיף לקום בבוקר

מחליפים משקפיים

לעשות מהלימון לימונדה

בוקר לא רע, אחרי הכל

פשוט, לזרוק את השכל

 

הנה משהו שמצאתי בספרו של פרופסור רוברט א. אמונס – "תודה!", שידוע כאחד החוקרים המובילים בתחום הפסיכולוגיה החיובית: בספרו הוא מסביר שאימוץ גישת התודה הוכחה מבחינה מדעית כתמריץ לבריאות בכמה דרכים, כולל לאפשר לעצמנו את היכולת להתמודד עם לחץ בצורה קלה יותר. מדהים!

 

עכשיו אני רוצה לשאול אתכם משהו: כמה ספרים לעזרה עצמית כבר קראתם? כמה החלטות של סוף-תחילת השנה קיבלתם על עצמכם כדי להשתנות, לשפר, לעשות דברים אחרת? אחרי כל השיעורים, ההרצאות או הסדנאות בהם השתתפתם, וכל החומר שכבר קראתם ולמדתם וכל המאמצים שהשקעתם – כמה באמת החיים שלכם השתנו?

 

המיץ האלוקי הוא המפתח לקחת את הדברים שאתם לומדים – החל מספרים, הרצאות, סדנאות ועוד – מחוץ לתחום התיאורטי וליישם אותם בתחום המעשי.

 

כשאתם לא מדברים עם אלוקים על העניינים שלכם, הקשיים, הבעיות הבריאותיות, או על כל בעיה הכי קטנה שמציקה לכם – מעט מאוד משתנה או קורה. אתם יכולים לקרוא את כל הספרים שהעולם הזה יכול להציע לכם, לשתות את כל הצמחים הירוקים שגורמים להרפיות או רוגע (לפחות בתיאורטי) – אבל לרוב, אין לכם את האומץ והיכולת הנדרשים מכם ללכת אחרי האמת ולעשות את השינוי שאתם צריכים לעשות.

 

לא משנה מה עוצר אתכם או חוסם אתכם מלהשיג את מימוש הפוטנציאל שלכם במלואו בחיים, אותו הדבר בדיוק עוצר אתכם מלדבר עם אלוקים!

 

אם תאמרו שאין לכם זמן, אני בטחוה שזו בעיה גדולה שמעיקה על לא מעט תחומים בחיים שלכם. אם תאמרו שאתם לא רואים את הטעם בלעשות את זה, יש לכם את אותה גישה בתחומים חשובים אחרים בחייכם. אם אתם מאמינים שאתם לא יכולים לעשות את זה ושאתם עומדים להיכשל אם תנסו – בינגו! עכשיו אתם יודעים גם למה אתם תקועים בכל כך הרבה דברים ותחומים בחיים שלכם.

 

 

גם אם זה נראה קשה מורכב או מסובך, אפילו למשך דקה, אל תוותרו כי זאת הנוסחה הטובה והמבטיחה ביותר לעשות את השינויים הנפלאים בחיים!…

 

אז תנו דעתם למה שעוצר אתכם מלעבוד על המיץ האלוקי שלכם, כי זה יהיה בדיוק אותו הדבר שעוצר אתכם מחיים מלאי שמחה, סיפוק ומימוש הפוטנציאל שלכם.

 

החדשות הטובות הן – שככל שתשקיעו יותר מאמצים כדי להתגבר על העניין שעוצר אתכם מלדבר עם אלוקים, הוא יתחיל להיעלם ויפסיק לגרום לכם בעיות בחיים.

 

לכן, לפני שנמשיך הלאה, אני רוצה שתעצרו לכמה שניות על מנת להחליט לכמה זמן אתם מוכנים להתחייב כדי לשדרג את המיץ האלוקי שלכם כל יום! ואני מתכוונת לשיחה האישית שלכם עם בורא עולם, אבא שבשמים, כמה זמן אתם מוכנים להשקיע בזה כל יום – חמש דקות? עשרים דקות? שעה? בכל אופן, המפתח הוא לעשות את זה כל יום בלי לוותר, אפילו אם החלטתם שזה יהיה למשך דקה או חמש דקות! כי עם המיץ האלוקי הזה תוכלו להזיז הרים – ברוחניות ובגשמיות.

 

גם אם זה נראה לכם קשה, כן אפילו דקה – אל תפסיקו! כי בסופו של דבר תקבלו את ההשראה. נסו ותיווכחו. לכל אחד יש את הקצב והמהירות שלו להשתנות. המפתח הוא להיות כנים עם עצמנו ולדעת היטב היכן אנו עומדים והיכן אנו אוחזים.

 

ואחרי, כמו שאומרים – שהוצאתי את זה החוצה ודיברתי על זה, השמחה הכי גדולה שלי תהיה שלאחר שסיימתם לקרוא את המאמר זה תתחילו ליהנות מהמיץ האלוקי. ובתור התחלה, אני ממליצה להתחיל עם דקה (אפשר חמש) ולהתקדם הלאה. זה עובד!

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה