
47 יום בעומר
בימי ספירת העומר ישנו כוח גדול בעבודת המידות כדי שנוכל להגיע ליום מתן תורה זכים ונקיים יותר. לכל יום מימי הספירה ישנה סגוליות מיוחדת על עבודה על מידה, היום הדגש על ההוד שבמלכות.

כח השליטה הוא מתנה מהבורא לכל אדם. במידה שתהיה מסוגל להעריך נכונה מתנה נפלאה זו, תצליח להשיג את מידת ההוד שבמלכות.
עיקר הלימוד למעשה
האם כתוצאה משליטתי ועצמאותי אני כנוע וענו ? האם אני מנהיג שחצן ? האם אני מעריך את התכונות המיוחדות בהן התברכתי ?
בדק בית
הודה לאלוקים על שנסך בך כבוד עצמי.






כתבו לנו מה דעתכם!
תודה על תגובתך!
התגובה תתפרסם לאחר אישור