ארכיאולוגיה תנ”כית ב – הרב זמיר כהן

ספר ארכיאולוגיה תנ”כית ב – של הרב זמיר כהן!

אריכאולוגיה תנ”כית – מאז ומתמיד הסעירו המאורעות ההיסטוריים המסופרים בתנ”ך את דמיונם של הארכיאולוגים. אין בעולם ספר ששימש בסיס למספר כה רב של מחקרים ותגליות ארכיאולוגיות כמו התנ”ך, ואין בעולם אזור שנחקר ביסודיות כמו ארצות המקרא.

ארכיאולוגיה תנ”כית – בספר חדש ומרהיב עין זה מציג הרב זמיר כהן תגליות ארכיאולוגיות רבות מספור, המאירות באור יקרות את אמיתותו של התנ”ך ומספרות את סיפור הההיסטוריה האנושית בארצות המקרא. הספר עשיר בתצלומים מדהימים, חלקם אפילו נדירים, הממחישים את הנאמר.

ארכיאולוגיה תנ”כית – תקופה אחר תקופה צועד הקורא בתחנות ההיסטוריה הגועשת של עם ישראל, כפי שהיא משתקפת בממצאים המרתקים העולים מבטן האדמה. אימפריות הענק הכוחניות של המזרח העתיק קורמות עור וגידים לנגד עינינו לרגע קט ושבות וקורסות אל העפר, בעוד עם הנצח עולה מתוך אבק חורבותיהן וממשיך במסעו אל עבר יעודו ההיסטורי.

בספר מוצגים דברי בכירי הארכיאולוגים, לפיהם הממצאים בשטח מצביעים בבירור על אמינותן של עדויות התנ”ך ורמת דיוקן עד לפרטי הפרטים, גם מנקודת המבט המחקרית.

ספר חובה בכל בית! מומלץ כמתנה ערכית וייחודית ליקרים לכם!

מחיר באתר

$26.07

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1916
תיאור הספר ספר ארכיאולוגיה תנ”כית ב – של הרב זמיר כהן! אריכאולוגיה תנ”כית – מאז ומתמיד הסעירו המאורעות ההיסטוריים המסופרים בתנ”ך את דמיונם של הארכיאולוגים. אין בעולם ספר ששימש בסיס למספר כה רב של מחקרים ותגליות ארכיאולוגיות כמו התנ”ך, ואין בעולם אזור שנחקר ביסודיות כמו ארצות המקרא. ארכיאולוגיה תנ”כית – בספר חדש ומרהיב עין זה מציג הרב זמיר כהן תגליות ארכיאולוגיות רבות מספור, המאירות באור יקרות את אמיתותו של התנ”ך ומספרות את סיפור הההיסטוריה האנושית בארצות המקרא. הספר עשיר בתצלומים מדהימים, חלקם אפילו נדירים, הממחישים את הנאמר. ארכיאולוגיה תנ”כית – תקופה אחר תקופה צועד הקורא בתחנות ההיסטוריה הגועשת של עם ישראל, כפי שהיא משתקפת בממצאים המרתקים העולים מבטן האדמה. אימפריות הענק הכוחניות של המזרח העתיק קורמות עור וגידים לנגד עינינו לרגע קט ושבות וקורסות אל העפר, בעוד עם הנצח עולה מתוך אבק חורבותיהן וממשיך במסעו אל עבר יעודו ההיסטורי. בספר מוצגים דברי בכירי הארכיאולוגים, לפיהם הממצאים בשטח מצביעים בבירור על אמינותן של עדויות התנ”ך ורמת דיוקן עד לפרטי הפרטים, גם מנקודת המבט המחקרית. ספר חובה בכל בית! מומלץ כמתנה ערכית וייחודית ליקרים לכם!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ארכיאולוגיה תנ"כית ב - הרב זמיר כהן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה