אתה עצוב? אתה כועס על השם! | הרב שלום ארוש
101 צפיות
</> הטמעה
אדם שמאמין בהקב״ה באמת, חי בתחושה שכל רגע הוא מתנה.
וכל מה שנשאר לו הוא לומר תודה — בשמחה, באהבה, כל החיים.
אדם שמאמין בהקב״ה באמת, חי בתחושה שכל רגע הוא מתנה.
וכל מה שנשאר לו הוא לומר תודה — בשמחה, באהבה, כל החיים.
כתבו לנו מה דעתכם!
תודה על תגובתך!
התגובה תתפרסם לאחר אישור