למה כדאי להיות בשמחה?

1:07 שעות

פורסם בתאריך 14.09.20

1422 צפיות
1422 צפיות
</> הטמעה
הרב שלום ארוש שליט"א מסביר לנו למה כדאי ואפילו חובה להיות בשמחה תמיד. שמחה שווה רפואה, ברכה, הצלחה, שלום בית, חינוך ילדים ועוד הרבה דברים טובים.

סרטונים נוספים של הרב שלום ארוש

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה