חפץ חיים דרשו מחולק כיס רכה

חפץ חיים דרשו מחולק,  מהדורת כיס, כריכה רכה

מלווה בפירוש ‘ביאורים ומוספים’.
במסגרת זו הובאו בלשון קלה ובהירה פסקיהם של גדולי האחרונים, עם דוגמאות רבות מספור בשלל נושאים ועניינים, בכל תחומי החיים. בחיבור זה תוכלו למצוא את פסקיהם של גדולי ההוראה בנושאים כמו שידוכים, ישיבות, סמינרים, צוותי הוראה, בתוך המשפחה, יחסי שכנים, קופות חולים, בתי חולים, איכות של מותגים ועוד ועוד.
לספר החפץ חיים נוסף ספר שמירת הלשון, בו קיבץ מרנא החפץ חיים זיע”א רבים ממשלי ומאמרי חז”ל על בעל הלשון, כולל דברי מוסר והתחזקות במצווה זו הכרוכה במצוות עשה ובלאווים רבים.

מחיר באתר

$14.97

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 777-472
תיאור הספר חפץ חיים דרשו מחולק,  מהדורת כיס, כריכה רכה מלווה בפירוש ‘ביאורים ומוספים’. במסגרת זו הובאו בלשון קלה ובהירה פסקיהם של גדולי האחרונים, עם דוגמאות רבות מספור בשלל נושאים ועניינים, בכל תחומי החיים. בחיבור זה תוכלו למצוא את פסקיהם של גדולי ההוראה בנושאים כמו שידוכים, ישיבות, סמינרים, צוותי הוראה, בתוך המשפחה, יחסי שכנים, קופות חולים, בתי חולים, איכות של מותגים ועוד ועוד. לספר החפץ חיים נוסף ספר שמירת הלשון, בו קיבץ מרנא החפץ חיים זיע”א רבים ממשלי ומאמרי חז”ל על בעל הלשון, כולל דברי מוסר והתחזקות במצווה זו הכרוכה במצוות עשה ובלאווים רבים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חפץ חיים דרשו מחולק כיס רכה"?

האימייל לא יוצג באתר.