סימי עין ושות’ – מיכל פרץ יהודה

סימי עין ושות’ – מיכל פרץ יהודה

בישראל השוקקת ורבת הגוונים, בעיר קטנה וחמה, חיה לה בשמחה ובטוב לבב סימי עטר המהוללת ורבת הפעלים, המכונה בשמה העסקי: סימי עין.

סימי יודעת לעשות קסמים בקייטרינג המרוקאי שלה ונהנית מליווי צמוד ביותר של שכנתה החטטנית תיקי. כמו כן היא שומרת על קשרים הדוקים עם השכנה אסתר, שהיא (במקרה) השדכנית הכי נורמלית בעיר, וגם על קשרים רופפים בהחלט עם חסיה גולדרייך, חסיבה סיבוני ושיפקה.

יחד עם ניסים בעלה משכבר הימים, היא הופכת עולמות, מסדרת לכולם את העניינים וגם חופרת בכל מקום ואתר כדי למצוא כלה ראויה לבנה בכורה מירו, ש’יכפרה עליו.
ברבות הימים, הפכה סימי החכמה ליועצת רב תחומית לכל בנות השכונה, ובעצם לכל הצדיקות היושבות בציון, מדן ועד אילת. מלבד יעוץ קולינרי ראשון במעלה, מגיעות לפתחה שאלות הרות גורל בענייני שידוכים, שלום בית, חינוך, ארגון, עיצוב, בריאות, ביטחון, כלכלה וצנצנות עמבה.

סימי אוהבת את בנות העם הנבחר עד כלות כפכפיה, והיא משתוקקת ללמד אותן את רזי העולם וסודותיו. לכן היא מתכבדת בזאת להיות האישה הראשונה במזרח התיכון שמפרסמת ברשות הרבים שו”ת מקיף ומקצועי לבנות ישראל. פלוס מתכונים וסיפורים פיקנטיים בניחוח שום ופלפל.
מובטחת הנאה למורידים מן המדף, בלי נדר ובתקיעת כפכף.

מחיר באתר

$16.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 777-914
תיאור הספר סימי עין ושות’ – מיכל פרץ יהודה בישראל השוקקת ורבת הגוונים, בעיר קטנה וחמה, חיה לה בשמחה ובטוב לבב סימי עטר המהוללת ורבת הפעלים, המכונה בשמה העסקי: סימי עין. סימי יודעת לעשות קסמים בקייטרינג המרוקאי שלה ונהנית מליווי צמוד ביותר של שכנתה החטטנית תיקי. כמו כן היא שומרת על קשרים הדוקים עם השכנה אסתר, שהיא (במקרה) השדכנית הכי נורמלית בעיר, וגם על קשרים רופפים בהחלט עם חסיה גולדרייך, חסיבה סיבוני ושיפקה. יחד עם ניסים בעלה משכבר הימים, היא הופכת עולמות, מסדרת לכולם את העניינים וגם חופרת בכל מקום ואתר כדי למצוא כלה ראויה לבנה בכורה מירו, ש’יכפרה עליו. ברבות הימים, הפכה סימי החכמה ליועצת רב תחומית לכל בנות השכונה, ובעצם לכל הצדיקות היושבות בציון, מדן ועד אילת. מלבד יעוץ קולינרי ראשון במעלה, מגיעות לפתחה שאלות הרות גורל בענייני שידוכים, שלום בית, חינוך, ארגון, עיצוב, בריאות, ביטחון, כלכלה וצנצנות עמבה. סימי אוהבת את בנות העם הנבחר עד כלות כפכפיה, והיא משתוקקת ללמד אותן את רזי העולם וסודותיו. לכן היא מתכבדת בזאת להיות האישה הראשונה במזרח התיכון שמפרסמת ברשות הרבים שו”ת מקיף ומקצועי לבנות ישראל. פלוס מתכונים וסיפורים פיקנטיים בניחוח שום ופלפל. מובטחת הנאה למורידים מן המדף, בלי נדר ובתקיעת כפכף.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סימי עין ושות’ - מיכל פרץ יהודה"?

האימייל לא יוצג באתר.