תכנית מגירה – קומיקס

תכנית מגירה, ר. לב – קומיקס

אתם הופכים את המקום לכבשן! צרח בוריס אדום כולו. הטמפרטורה בכור מספר ארבע הלכה ועלתה. ואז נשמע פיצוץ מחריד שהרעיד את האזור כולו. תקרת הבטון מעל הכור עפה ופטריית עשן ענקית התפזרה בכל הרדיוס.
איש מהתושבים שבהו ברכבי ההצלה השועטים למקום לא הבין כי החל מרגע זה כל חייהם השתנו. איש לא חלם כי העיר פריפראט תהפוך לעיר רפאים בעוד זמן קצר.
רק אחד חזה את כל זאת מראש…
תוכנית מגירה הוא ספר מתח ומסעיר שמעניק בסופו כלי רב עוצמה לחיים, ויכולת של ממש לעשות שינוי דרמטי שיוביל לחיים מלאי סיפוק בטחון עצמי ושמחה. כל אחד מסוגל!

מחיר באתר

$12.25

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 777-915
תיאור הספר תכנית מגירה, ר. לב – קומיקס אתם הופכים את המקום לכבשן! צרח בוריס אדום כולו. הטמפרטורה בכור מספר ארבע הלכה ועלתה. ואז נשמע פיצוץ מחריד שהרעיד את האזור כולו. תקרת הבטון מעל הכור עפה ופטריית עשן ענקית התפזרה בכל הרדיוס. איש מהתושבים שבהו ברכבי ההצלה השועטים למקום לא הבין כי החל מרגע זה כל חייהם השתנו. איש לא חלם כי העיר פריפראט תהפוך לעיר רפאים בעוד זמן קצר. רק אחד חזה את כל זאת מראש… תוכנית מגירה הוא ספר מתח ומסעיר שמעניק בסופו כלי רב עוצמה לחיים, ויכולת של ממש לעשות שינוי דרמטי שיוביל לחיים מלאי סיפוק בטחון עצמי ושמחה. כל אחד מסוגל!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תכנית מגירה - קומיקס"?

האימייל לא יוצג באתר.