נועם אלימלך כיס – קטן

נועם אלימלך הוא חיבורו המרכזי של רבי אלימלך מליז’נסק שהיה מראשוני מנהיגיה של החסידות. הודפס לראשונה בשנת 1787 בעיר למברג מיד אחר פטירת מחברו, ומאז נתחבב מאוד על החסידים והודפס במהדורות רבות.

הספר מחולק לשני חלקים:
החלק הראשון והעיקרי מסודר לפי פרשיות התורה.
והחלק השני, הנקרא ליקוטי שושנה הוא אוסף של רעיונות קצרים על פסוקי תנ”ך ומאמרי חז”ל.

בספר ישנן עוד תוספות, והם:
שתי גרסאות של הנהגות האדם, הראשונה תחת הכותרת “הנהגות האדם מהרב המגיד, איש אלקי המפורסם מוהר”ר אלימלך זצ”ל, אלה הדברים אשר יעשה האדם וחי בהם”, והשנייה נקראת “צעטיל קטן”. תפילת רבי אלימלך לפני התפילה. אגרת הקודש, והם שני מכתבים מבנו רבי אלעזר.

הספר נודע בין היתר,כסגולה מיוחדת לשמירה והצלחה ולכן הודפס גם במהדורה קטנה במיוחד, באופן שניתן להניח מתחת לכר וכדו’.

מחיר באתר

$3.42

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1540
תיאור הספר נועם אלימלך הוא חיבורו המרכזי של רבי אלימלך מליז’נסק שהיה מראשוני מנהיגיה של החסידות. הודפס לראשונה בשנת 1787 בעיר למברג מיד אחר פטירת מחברו, ומאז נתחבב מאוד על החסידים והודפס במהדורות רבות. הספר מחולק לשני חלקים: החלק הראשון והעיקרי מסודר לפי פרשיות התורה. והחלק השני, הנקרא ליקוטי שושנה הוא אוסף של רעיונות קצרים על פסוקי תנ”ך ומאמרי חז”ל. בספר ישנן עוד תוספות, והם: שתי גרסאות של הנהגות האדם, הראשונה תחת הכותרת “הנהגות האדם מהרב המגיד, איש אלקי המפורסם מוהר”ר אלימלך זצ”ל, אלה הדברים אשר יעשה האדם וחי בהם”, והשנייה נקראת “צעטיל קטן”. תפילת רבי אלימלך לפני התפילה. אגרת הקודש, והם שני מכתבים מבנו רבי אלעזר. הספר נודע בין היתר,כסגולה מיוחדת לשמירה והצלחה ולכן הודפס גם במהדורה קטנה במיוחד, באופן שניתן להניח מתחת לכר וכדו’.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נועם אלימלך כיס - קטן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה