שבויות

בין כפרים פסטורליים לכבישים מהירים, בחנויות, בקניונים וברחובות המוכרים מתרחשת דרמה מתחת לפני השטח: התאסלמות, חיים תחת משטר טרור ואלימות, נסיונות בריחה חשאית מן הכפר, התמודדויות משפטיות, שימוש בזהויות בדויות והעברת ילדים מבית לבית במבצע סודי מורכב.

סיפורן המטלטל של שלוש נשים שהסכימו לחשוף את שעבר עליהן, מגיע אל מרכז הבמה ומאיר תופעה אמתית ומטרידה. אל סיפורי הנשים מצטרף סיפורו של דוד, העוסק בחילוץ הנשים ובשילובן מחדש בחיים של חופש ובחירה.

שבויות – מסמך מרתק, המתאר את דרכן הארוכה של נשים שהתאסלמו וברחו מגורלן חזרה אל הבית, המשפחה והזהות היהודית. ספר זה נקרא בנשימה עצורה כסיפור מתח בו מעורבים הפחד, התעוזה ומסירות הנפש.

המחברת, אורה חצרוני, תיעדה במשך תקופה ארוכה את סיפורן של הנשים אותן ליוותה מרגע הבריחה והבחירה בחיים, וחושפת לראשונה את שעבר עליהן בסיפור דברים קולח ובהיר, המגלה עולם אישי מרגש של אמונה ביכולת של כל אדם לקום מתוך האפר.

252 עמ’, כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.27

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1585
תיאור הספר בין כפרים פסטורליים לכבישים מהירים, בחנויות, בקניונים וברחובות המוכרים מתרחשת דרמה מתחת לפני השטח: התאסלמות, חיים תחת משטר טרור ואלימות, נסיונות בריחה חשאית מן הכפר, התמודדויות משפטיות, שימוש בזהויות בדויות והעברת ילדים מבית לבית במבצע סודי מורכב. סיפורן המטלטל של שלוש נשים שהסכימו לחשוף את שעבר עליהן, מגיע אל מרכז הבמה ומאיר תופעה אמתית ומטרידה. אל סיפורי הנשים מצטרף סיפורו של דוד, העוסק בחילוץ הנשים ובשילובן מחדש בחיים של חופש ובחירה. שבויות – מסמך מרתק, המתאר את דרכן הארוכה של נשים שהתאסלמו וברחו מגורלן חזרה אל הבית, המשפחה והזהות היהודית. ספר זה נקרא בנשימה עצורה כסיפור מתח בו מעורבים הפחד, התעוזה ומסירות הנפש. המחברת, אורה חצרוני, תיעדה במשך תקופה ארוכה את סיפורן של הנשים אותן ליוותה מרגע הבריחה והבחירה בחיים, וחושפת לראשונה את שעבר עליהן בסיפור דברים קולח ובהיר, המגלה עולם אישי מרגש של אמונה ביכולת של כל אדם לקום מתוך האפר. 252 עמ’, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שבויות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה