הפגישה

אף פעם לא היה דבר כזה! קופות צדקה
בקנה מידה עולמי, ארגוני חסד ועזרה
בכמויות אדירות, ועוד היה נטויה…

אבל משהו פנימי נמוג ונעלם. איך מחזירים
אותו? איך נטעם את הטעם הזה שוב?

הפגישה – לכל דבר יש ביטוח. אנחנו מבוטחים ומרופדים מכל צד, מחפשים עצמאות, חוף מבטחים, שלוות נפש, להיות מסודרים בחיים. אבל האם אפשר לעשות את זה גם בעידן המורדני – לבנות קשר אמיתי עם בורא העולם? האם בניית הקשר הזה שייכת גם לאנשים הפשוטים? הלא בדורות קודמים גם אנשים פשוטים מאוד הקרינו אמונה לוהטת, חשו תלות מוחלטת בבורא עולם. אז מה השתנה כאן?

הפגישה – ספר בו ימצא הקורא את עצמו משוחח עם בורא עולם בפגישה היומית-אישית שלו, מלב אל לב, בשפה קולחת, על הדרך ליצירת קשר אמיתי ואיכותי עם אביו יוצרו – בורא עולם, באמצעות הפגישה שבכוחה לעשות לנו מהפך אמיתי ומהותי בנפש ובחיים בכלל.

הפגישה – אם תזכו לטעום את זה, תתחרטו שלא עשיתם את זה עד היום!

240 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$7.64

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1761
תיאור הספר אף פעם לא היה דבר כזה! קופות צדקה בקנה מידה עולמי, ארגוני חסד ועזרה בכמויות אדירות, ועוד היה נטויה… אבל משהו פנימי נמוג ונעלם. איך מחזירים אותו? איך נטעם את הטעם הזה שוב? הפגישה – לכל דבר יש ביטוח. אנחנו מבוטחים ומרופדים מכל צד, מחפשים עצמאות, חוף מבטחים, שלוות נפש, להיות מסודרים בחיים. אבל האם אפשר לעשות את זה גם בעידן המורדני – לבנות קשר אמיתי עם בורא העולם? האם בניית הקשר הזה שייכת גם לאנשים הפשוטים? הלא בדורות קודמים גם אנשים פשוטים מאוד הקרינו אמונה לוהטת, חשו תלות מוחלטת בבורא עולם. אז מה השתנה כאן? הפגישה – ספר בו ימצא הקורא את עצמו משוחח עם בורא עולם בפגישה היומית-אישית שלו, מלב אל לב, בשפה קולחת, על הדרך ליצירת קשר אמיתי ואיכותי עם אביו יוצרו – בורא עולם, באמצעות הפגישה שבכוחה לעשות לנו מהפך אמיתי ומהותי בנפש ובחיים בכלל. הפגישה – אם תזכו לטעום את זה, תתחרטו שלא עשיתם את זה עד היום! 240 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.

ביקורות (1)

  1. ME

    כ"ב אלול התשפ"ב

    18.9.2022

    כ"ב אלול התשפ"ב

    18.9.2022

    חובה לכל יהודי!

מה דעתך על "הפגישה"?
See more

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה