מלוה ה’

מה עניין הריבית על פי היהדות?ו האם היא מותרת?

מה עושה מלווה שקיבל אפילו ריבית שאסורה
מן התורה ונפטר לבית עולמו, האם בניו צריכים להחזיר
ללווה את הריבית שירשו מאביהם?

מלווה ה' – סט של שני כרכים נפלאים ומלאים בפסקי הלכות בענייני הלוואה וריבית להלכה ולמעשה עם ביאור טעם ריבית, ציונים מקורות ומשא ומתן בדברי הפוסקים – ראשונים ואחרונים עד אחרוני זמננו, על ההלכות שבספר, מאת הרב משה לוי.

מלווה ה' –  החלק הראשון עוסק בדינים השייכים למצוות הלוואה, על איזה איסורים עוברים בהלוואה בריבית, כללים יסודיים בהלכות ריבית, כללי ריבית שאסורה מן התורה ושאסורה מדברי סופרים, דיני הלוואה בריבית לנכרי ומומר, דברים שאסור להתנות עליהם בשעת ההלוואה, כיצד צריך המלווה להתנהג עם הלווה משעת ההלוואה, דינים השייכים למכירה בהקפה ולהקדמת מעות על מקח.

מלווה ה' – החלק השני עוסק בדברים שמותרים או אסורים משום ריבית בענייני מקח וממכר שונים, בענייני שכירות, בענייני עסקה, נתינת רווח על פי היתר עסקה, דיני הלוואת סאה בסאה, דינים השייכים להלוואות מטבעות ושטרי כסף זרים ולמכירת שטר חוב ושיקים דחויים, דברים שמותרים או אסורים משום ריבית בכסף ששייך לענייני מצווה, לקט עניינים שאסורים משום ריבית שמצוי להיכשל בהם.

מומלץ מאוד! כריכה קשה עם מארז קרטון לשמירה!

מחיר באתר

$22.38

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1667
תיאור הספר מה עניין הריבית על פי היהדות?ו האם היא מותרת? מה עושה מלווה שקיבל אפילו ריבית שאסורה מן התורה ונפטר לבית עולמו, האם בניו צריכים להחזיר ללווה את הריבית שירשו מאביהם? מלווה ה' – סט של שני כרכים נפלאים ומלאים בפסקי הלכות בענייני הלוואה וריבית להלכה ולמעשה עם ביאור טעם ריבית, ציונים מקורות ומשא ומתן בדברי הפוסקים – ראשונים ואחרונים עד אחרוני זמננו, על ההלכות שבספר, מאת הרב משה לוי. מלווה ה' –  החלק הראשון עוסק בדינים השייכים למצוות הלוואה, על איזה איסורים עוברים בהלוואה בריבית, כללים יסודיים בהלכות ריבית, כללי ריבית שאסורה מן התורה ושאסורה מדברי סופרים, דיני הלוואה בריבית לנכרי ומומר, דברים שאסור להתנות עליהם בשעת ההלוואה, כיצד צריך המלווה להתנהג עם הלווה משעת ההלוואה, דינים השייכים למכירה בהקפה ולהקדמת מעות על מקח. מלווה ה' – החלק השני עוסק בדברים שמותרים או אסורים משום ריבית בענייני מקח וממכר שונים, בענייני שכירות, בענייני עסקה, נתינת רווח על פי היתר עסקה, דיני הלוואת סאה בסאה, דינים השייכים להלוואות מטבעות ושטרי כסף זרים ולמכירת שטר חוב ושיקים דחויים, דברים שמותרים או אסורים משום ריבית בכסף ששייך לענייני מצווה, לקט עניינים שאסורים משום ריבית שמצוי להיכשל בהם. מומלץ מאוד! כריכה קשה עם מארז קרטון לשמירה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מלוה ה'"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה