פעמיים באהבה

איך פעמיים, כשנעלמה אהבתי,

ולמה אסור ל'חילוני' ומותר ל'דתי'?

 

אוסף התכתבויות מייל עם צעירי תל אביב על השאלות הקשות של החיים, חיפושי דרך ושאלות על יהדות, אמונה והלכה!

 

פעמיים באהבה – שאלות נוקבות, סיפורים אנושיים, אהבה גדולה. אוסף התכתבויות מייל עם צעירים מתל אביב על השאלות הנוקבות של החיים, מאת המחבר המוסיקאי והמרצה לפסיכולוגיה-יהודית מאיר דורפמן.

 

פעמיים באהבה – מנכ"לית בכירה "דתיה לשעבר", עיתונאי "חוזר בתשובה אולי" ושחקנית ידועה ש"חיה בהצגה", נפגשים עם ספיקותיהם ועם קשיי החיים, במרכז תרבות ורוח הנמצא בלב עירם, תל אביב. המפגשים גורמים להם להסיר מסכות ולשים על השולחן את החייהם האמיתיים. גילוי הלב הנדיר מובא בספר זה בהתכתבות מייל אותנטית, שבה הם פורשים חוויות אנושיות, מתלבטים ביעוד חייהם, באהבתם ובדידותם, ומעלים שאלות נוקובות על ההלכה היהודית והאמונה.

 

פעמיים באהבה – בן דורנו נפגש עם יהדותו דרך אינפורמציה רבה, אך כבר לא דרך המפגש החם, האנושי והאינטימי, שדרכו עברה המסורת מדור לדור. מאיר דורפמן מנסה בתשובותיו להעביר לקורא את חוויית היהדות המקורית, האנושית, הקשובה, המעניקה תחושת שייכות, שיש לה תשובות גם לחיי החולין. חוויה מעמיקה ורלוונטית המייחסת ערך רב גם לחיפוש ולשאלה.

 

פעמיים באהבה – ספר זה מהווה מודל חדש ועכשווי בלימוד האמונה והחכמה היהודית.

 

מומלץ מאוד!

 

142 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.51

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1780
תיאור הספר איך פעמיים, כשנעלמה אהבתי, ולמה אסור ל'חילוני' ומותר ל'דתי'?   אוסף התכתבויות מייל עם צעירי תל אביב על השאלות הקשות של החיים, חיפושי דרך ושאלות על יהדות, אמונה והלכה!   פעמיים באהבה – שאלות נוקבות, סיפורים אנושיים, אהבה גדולה. אוסף התכתבויות מייל עם צעירים מתל אביב על השאלות הנוקבות של החיים, מאת המחבר המוסיקאי והמרצה לפסיכולוגיה-יהודית מאיר דורפמן.   פעמיים באהבה – מנכ"לית בכירה "דתיה לשעבר", עיתונאי "חוזר בתשובה אולי" ושחקנית ידועה ש"חיה בהצגה", נפגשים עם ספיקותיהם ועם קשיי החיים, במרכז תרבות ורוח הנמצא בלב עירם, תל אביב. המפגשים גורמים להם להסיר מסכות ולשים על השולחן את החייהם האמיתיים. גילוי הלב הנדיר מובא בספר זה בהתכתבות מייל אותנטית, שבה הם פורשים חוויות אנושיות, מתלבטים ביעוד חייהם, באהבתם ובדידותם, ומעלים שאלות נוקובות על ההלכה היהודית והאמונה.   פעמיים באהבה – בן דורנו נפגש עם יהדותו דרך אינפורמציה רבה, אך כבר לא דרך המפגש החם, האנושי והאינטימי, שדרכו עברה המסורת מדור לדור. מאיר דורפמן מנסה בתשובותיו להעביר לקורא את חוויית היהדות המקורית, האנושית, הקשובה, המעניקה תחושת שייכות, שיש לה תשובות גם לחיי החולין. חוויה מעמיקה ורלוונטית המייחסת ערך רב גם לחיפוש ולשאלה.   פעמיים באהבה – ספר זה מהווה מודל חדש ועכשווי בלימוד האמונה והחכמה היהודית.   מומלץ מאוד!   142 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פעמיים באהבה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה