טוב להודות, ליום העצמאות ויום ירושלים

חדש על מדפי ברסלב ישראל!

 

טוב להודות – פסקי הלכות, שיעורים ודרשות ליום העצמאות ויום ירושלים מאת הראשון לציון – הרב מרדכי אליהו זיע”א!

 

טוב להודות – הלכות והליכות, שיעורם ודרשות ממשנתם של מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע”א, וכן מבנו הרב שמואל אליהו שליט”א, רבה הראשי של עיה”ק צפת, ליום העמאות ויום ירושלים. בספר זה מצורפת הגדת טוב להודות עם הליכות היום וסדר ההודאה בתפילה, שיחות הגאולה ותיקון הגאולה.

 

ליום העצמאות ויום ירושלים, ללמוד לשמור ולעשות ולקיים, להודות ולהלל לשמך הגדול על ניסיך ועל נפלאותיך ועל ישועותיך. סוד ה’ מתגלה במציאות. ברוך השם, זכינו בדור שלנו ממש. צריכים להודות להשם על המדינה!!!

 

מומלץ מאוד!

 

741 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$17.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1685
תיאור הספר חדש על מדפי ברסלב ישראל!   טוב להודות – פסקי הלכות, שיעורים ודרשות ליום העצמאות ויום ירושלים מאת הראשון לציון – הרב מרדכי אליהו זיע”א!   טוב להודות – הלכות והליכות, שיעורם ודרשות ממשנתם של מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע”א, וכן מבנו הרב שמואל אליהו שליט”א, רבה הראשי של עיה”ק צפת, ליום העמאות ויום ירושלים. בספר זה מצורפת הגדת טוב להודות עם הליכות היום וסדר ההודאה בתפילה, שיחות הגאולה ותיקון הגאולה.   ליום העצמאות ויום ירושלים, ללמוד לשמור ולעשות ולקיים, להודות ולהלל לשמך הגדול על ניסיך ועל נפלאותיך ועל ישועותיך. סוד ה’ מתגלה במציאות. ברוך השם, זכינו בדור שלנו ממש. צריכים להודות להשם על המדינה!!!   מומלץ מאוד!   741 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "טוב להודות, ליום העצמאות ויום ירושלים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה