שו”ת ומאמרים ביד הלשון

"אם היו שומעים לדברי, הייתי מייעץ להם יותר שישמרו עצמם בזהירות יתירה מזה החטא (לשון הרע), שאז בוודאי יתברכו נכסיהם יותר מכל הסגולות, ובוודאי תתקיים הברכה הזו…" מר"ן החפץ חיים זיע"א.

 

שו"ת ומאמרים ביד הלשון, במחיצת ה"חפץ חיים" – ספר ייחודי המאגד בתוכו שאלות ותשובות מענייני לשון הרע ושמירת הלשון, ועשרות מאמרים מעניינים וחשובים של מרן ה"חפץ חיים" – רבי ישראל מאיר הכהן מראדין, שליקט וערך הרב נתן צבי ירום.

 

שו"ת מאמרים ביד הלשון – עניין שמירת הלשון היה המוטו בכל לימודיו, שיעוריו והרצאותיו של ה"חפץ חיים", וכל שאיפתו הייתה להעמיק בלב עם ישראל פנימה את העניין והזהירות מחטא הלשון. מקבץ זה מעניק לקורא את הכלים והדרך להיזהר מאחד החטאים הקשים והנפוצים, תשובות לשאלות בתחום שכה רבים נכשלים בו.

 

"… ובאמת, לפלא הוא בעיניי, שטבע בני האדם לחפש סגולות וברכות מאנשים גדולים ולהצלחה על פרנסה, ומה יועילו להם כל הסגולות והברכות אם ח"ו הם מורגלים בזה החטא של לשון הרע ורכילות, הרי יש על זה ארור מפורש בתורה, ארור מכה רעהו בסתר, שהוא קאי על לשון הרע כפי שפירש רש"י…. ואם היו שומעים לדברי, הייתי מייעץ להם יותר שישמרו עצמם בזהירות יתירה מזה החטא, ובפרט מלעשות בפועל ממש רע לחבירו מעניין גזל וחמס ואונאה וכדומה…" (דברי המחבר בהקדמה).

 

מומלץ מאוד!

 

302 עמודים מלאי מוסר והכוונה, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.87

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1869
תיאור הספר "אם היו שומעים לדברי, הייתי מייעץ להם יותר שישמרו עצמם בזהירות יתירה מזה החטא (לשון הרע), שאז בוודאי יתברכו נכסיהם יותר מכל הסגולות, ובוודאי תתקיים הברכה הזו…" מר"ן החפץ חיים זיע"א.   שו"ת ומאמרים ביד הלשון, במחיצת ה"חפץ חיים" – ספר ייחודי המאגד בתוכו שאלות ותשובות מענייני לשון הרע ושמירת הלשון, ועשרות מאמרים מעניינים וחשובים של מרן ה"חפץ חיים" – רבי ישראל מאיר הכהן מראדין, שליקט וערך הרב נתן צבי ירום.   שו"ת מאמרים ביד הלשון – עניין שמירת הלשון היה המוטו בכל לימודיו, שיעוריו והרצאותיו של ה"חפץ חיים", וכל שאיפתו הייתה להעמיק בלב עם ישראל פנימה את העניין והזהירות מחטא הלשון. מקבץ זה מעניק לקורא את הכלים והדרך להיזהר מאחד החטאים הקשים והנפוצים, תשובות לשאלות בתחום שכה רבים נכשלים בו.   "… ובאמת, לפלא הוא בעיניי, שטבע בני האדם לחפש סגולות וברכות מאנשים גדולים ולהצלחה על פרנסה, ומה יועילו להם כל הסגולות והברכות אם ח"ו הם מורגלים בזה החטא של לשון הרע ורכילות, הרי יש על זה ארור מפורש בתורה, ארור מכה רעהו בסתר, שהוא קאי על לשון הרע כפי שפירש רש"י…. ואם היו שומעים לדברי, הייתי מייעץ להם יותר שישמרו עצמם בזהירות יתירה מזה החטא, ובפרט מלעשות בפועל ממש רע לחבירו מעניין גזל וחמס ואונאה וכדומה…" (דברי המחבר בהקדמה).   מומלץ מאוד!   302 עמודים מלאי מוסר והכוונה, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שו"ת ומאמרים ביד הלשון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה