שיחון עברי ערבי – פורפ’ משה שרון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

שיחון עברי ערבי  – לתקשורת בסיסית ומהנה בשפה הערבית!

שיחון עברי ערבי – עכשיו גם אתם יכולים! לתקשר בשפה הערבית עם מילים ומשפטים בסיסיים כשתטיילו במדינה דוברת ערבית, או סתם כך לדבר עם חברים / שכנים דוברי השפה, מאת פרופ’ משה שרון.

שיחון עברי ערבי – בשיחון תמצאו כ-3500 משפטים ומילים שימושיים. הקניית ידע בסיסי בשיחה בכל שטחי החיים. ידידותי, קל לשימוש ולהגייה נכונה. עם תעתיק עברי מנוקד. עם תוכן העניינים לפי הא”ב. בונוס – נספחים מיוחדים לעובדי מקצועות רפואיים, פרה-רפואיים ולנותני שירותים לציבור.

השהות בחו”ל הופכת קלה ונעימה יותר עם השיחון שמתלווה אליכם בתיק!

מחיר באתר

$9.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1778
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! שיחון עברי ערבי  – לתקשורת בסיסית ומהנה בשפה הערבית! שיחון עברי ערבי – עכשיו גם אתם יכולים! לתקשר בשפה הערבית עם מילים ומשפטים בסיסיים כשתטיילו במדינה דוברת ערבית, או סתם כך לדבר עם חברים / שכנים דוברי השפה, מאת פרופ’ משה שרון. שיחון עברי ערבי – בשיחון תמצאו כ-3500 משפטים ומילים שימושיים. הקניית ידע בסיסי בשיחה בכל שטחי החיים. ידידותי, קל לשימוש ולהגייה נכונה. עם תעתיק עברי מנוקד. עם תוכן העניינים לפי הא”ב. בונוס – נספחים מיוחדים לעובדי מקצועות רפואיים, פרה-רפואיים ולנותני שירותים לציבור. השהות בחו”ל הופכת קלה ונעימה יותר עם השיחון שמתלווה אליכם בתיק!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שיחון עברי ערבי – פורפ' משה שרון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה