בסוד התפילה – הרב ראובן פיירמן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

בסוד התפילה – להתפלל באמת! מאת הרב ראובן פיירמן!

 

בסוד התפילה – רעיונות, הכוונה והדרכה נפלאות לאחת העבודות הנשגבות של האדם בעולם זה – התפילה, העומדת ברומו של עולם, מאת הרב ראובן פיירמן.

 

בסוד התפילה – עין מדריך ייחודי המוגש לקורא בשפה ברורה, פשוטה, נעימה וקולחת, ומכוון אותו לתפילה אמיתית, כנה ומתוקה, המלמד אותנו שהתפילה היא המטרה ולא הצרכים עליהם אנו מתפללים, לכן ראוי להתמיד בה כל הזמן ולא רק כאשר אנו זקוקים לישועה.

 

“אני כמעט אף פעם לא מצליח לכוון. רק פוסע שלוש פסיעות קדימה בשמונה עשרה וכבר נכנס למגרש כדורגל, לקניון או לסניף… למה זה כל כך קשה?! אני מתאמץ לגרש את המחשבות הזרות – מוחא כפיים, עוצם חזק את העיניים – כלום לא עוזר! מזל שאף אחד לא קורא את המחשבות שלי, אחרת היו לי בושות נוראיות… כמה כבר שווה תפילה שכזאת?”! (מתוחך הספר).

 

197 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2038
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   בסוד התפילה – להתפלל באמת! מאת הרב ראובן פיירמן!   בסוד התפילה – רעיונות, הכוונה והדרכה נפלאות לאחת העבודות הנשגבות של האדם בעולם זה – התפילה, העומדת ברומו של עולם, מאת הרב ראובן פיירמן.   בסוד התפילה – עין מדריך ייחודי המוגש לקורא בשפה ברורה, פשוטה, נעימה וקולחת, ומכוון אותו לתפילה אמיתית, כנה ומתוקה, המלמד אותנו שהתפילה היא המטרה ולא הצרכים עליהם אנו מתפללים, לכן ראוי להתמיד בה כל הזמן ולא רק כאשר אנו זקוקים לישועה.   “אני כמעט אף פעם לא מצליח לכוון. רק פוסע שלוש פסיעות קדימה בשמונה עשרה וכבר נכנס למגרש כדורגל, לקניון או לסניף… למה זה כל כך קשה?! אני מתאמץ לגרש את המחשבות הזרות – מוחא כפיים, עוצם חזק את העיניים – כלום לא עוזר! מזל שאף אחד לא קורא את המחשבות שלי, אחרת היו לי בושות נוראיות… כמה כבר שווה תפילה שכזאת?”! (מתוחך הספר).   197 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בסוד התפילה - הרב ראובן פיירמן"?

האימייל לא יוצג באתר.