אהבת חסד ללימוד יומי – ובלכתך בדרך

אהבת חסד ללימוד יומי! – חמש דקות כל יום עם ה”חפץ חיים”!

אהבת חסד ללימוד יומי – ובלכתך בדרך – חיבור ייחודי ומיוחד המיוסד על כל ענייני החסד עם קונטרס “אהבת ישראל”, שחיבר מרן רבי ישראל מאיר הכהן מראדין – החפץ חיים.

אהבת חסד ללימוד יומי – ובלכתך בדרך – ביאור גודל העוון של שנאת חינם, הסיבות המביאות לשנאה ועצות לשרשה מליבנו, וכפי הסביר מרן החפץ חיים עניין זה במילים שוות לכל נפש: בעוון זה של שנאת חינם עובר האדם בכל רגע ורגע בזמן שמתעוררת השנאה בליבו… אז חס ושלום אין תרופה למכתו”!

“הדרך להיות ‘גומלי חסדים” היא על ידי לימוד באופן של ה’לומד על מנת לעשות’, וכמו שאמרו חז”ל: הבא ליטהר – מסייעין בידו”. ואז נזכה לקבל מהקב”ה את כל ההשפעות הטובות והדברים הנפלאים המובטחים לגומלי החסדים” (דברי ההקדמה).

העניקו לעצמכם חמש דקות של איכות כל יום!

כריכה רכה.

מחיר באתר

$6.58

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2067
תיאור הספר אהבת חסד ללימוד יומי! – חמש דקות כל יום עם ה”חפץ חיים”! אהבת חסד ללימוד יומי – ובלכתך בדרך – חיבור ייחודי ומיוחד המיוסד על כל ענייני החסד עם קונטרס “אהבת ישראל”, שחיבר מרן רבי ישראל מאיר הכהן מראדין – החפץ חיים. אהבת חסד ללימוד יומי – ובלכתך בדרך – ביאור גודל העוון של שנאת חינם, הסיבות המביאות לשנאה ועצות לשרשה מליבנו, וכפי הסביר מרן החפץ חיים עניין זה במילים שוות לכל נפש: בעוון זה של שנאת חינם עובר האדם בכל רגע ורגע בזמן שמתעוררת השנאה בליבו… אז חס ושלום אין תרופה למכתו”! “הדרך להיות ‘גומלי חסדים” היא על ידי לימוד באופן של ה’לומד על מנת לעשות’, וכמו שאמרו חז”ל: הבא ליטהר – מסייעין בידו”. ואז נזכה לקבל מהקב”ה את כל ההשפעות הטובות והדברים הנפלאים המובטחים לגומלי החסדים” (דברי ההקדמה). העניקו לעצמכם חמש דקות של איכות כל יום! כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אהבת חסד ללימוד יומי - ובלכתך בדרך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה