הנבואה – הרב שמואל אליהו

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הנבואה – למעלה מ-30 נבואות מול המציאות של ימינו! הרב שמואל אליהו!

 

הנבואה – קובץ של למעלה מ-30 נבואות של הנביאים מול המציאות המתפתחת של ארץ ישראל בימינו, מאת הרב שמואל אליהו.

 

הנבואה – ב-100 השנים האחרונות עם ישראל עבר שינוי שלא קרה 1900 שנים קודם לכן. יהודים התקבצו מ-102 מדינות שונות ועלו לארץ, בנו ערים, סללו כבישים, הפריחו שממה ויצרו עוצמה כלכלית, צבאית וטכנולוגית גבוהה. הספר משווה את מה שעובר עלינו בדור הזה לדברי הנביאים, הוא עוסק בלמעלה מ-30 נבואות שנאמרו על ידי כל הנביאים, ומציב מול כל נבואה טבלת נתונים או גרפים שמלמדים כי כל הנבואות הללו הולכות ומתגשמות בעקביות כבר למעלה מ-100 שנים.

 

הנבואה – בספר זה אנו לומדים להתבונן ולראות כי כל מה שנעשה על ידינו נעשה בברכת השם שנותן לנו רצון וחכמה, עוצמה והצלחה, ממש כמו שנעשה בחנוכה ובפורים.

 

הספר מלווה בתמונות וצילומים מרהיבים!

 

חובה בכל בית! מתאים כזמן איכות מעניין של כל המשפחה!

מחיר באתר

$21.07

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1817
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הנבואה – למעלה מ-30 נבואות מול המציאות של ימינו! הרב שמואל אליהו!   הנבואה – קובץ של למעלה מ-30 נבואות של הנביאים מול המציאות המתפתחת של ארץ ישראל בימינו, מאת הרב שמואל אליהו.   הנבואה – ב-100 השנים האחרונות עם ישראל עבר שינוי שלא קרה 1900 שנים קודם לכן. יהודים התקבצו מ-102 מדינות שונות ועלו לארץ, בנו ערים, סללו כבישים, הפריחו שממה ויצרו עוצמה כלכלית, צבאית וטכנולוגית גבוהה. הספר משווה את מה שעובר עלינו בדור הזה לדברי הנביאים, הוא עוסק בלמעלה מ-30 נבואות שנאמרו על ידי כל הנביאים, ומציב מול כל נבואה טבלת נתונים או גרפים שמלמדים כי כל הנבואות הללו הולכות ומתגשמות בעקביות כבר למעלה מ-100 שנים.   הנבואה – בספר זה אנו לומדים להתבונן ולראות כי כל מה שנעשה על ידינו נעשה בברכת השם שנותן לנו רצון וחכמה, עוצמה והצלחה, ממש כמו שנעשה בחנוכה ובפורים.   הספר מלווה בתמונות וצילומים מרהיבים!   חובה בכל בית! מתאים כזמן איכות מעניין של כל המשפחה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנבואה - הרב שמואל אליהו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה