חבורת תריג – בתעלומת האי

חבורת תריג – בתעלומת האי! 

חבורת תריג – בתעלומת האי – הספר השלישי בסדרת חבורת תריג ואולי המותח ביותר שיצא עד כה, מלווה בתמונות מרהיבות וצבעוניות.

חבורת תריג – מעבר לעלילה המרתקת והמפתיעה, היעלמות ילדי החבורה בלב הים, יש בו כמו בכל ספרי חבורת תריג מסרים חשובים לכל ילד וילדה – מסרים הקשורים להתנהגות שלנו כלפי חברים לכיתה או בכלל, לכן מציע המחבר לנסות את התרגיל המקסים שהוא נותן בפתיחה, המוביל אל תוך העלילה מהמקום של הילד עצמו ועל ידי זה להתחבר אליה, אל גיבורי הספר ועם החיים בפרט. מסקנות נפלאות שילוו את הילדים בחיים אותן ניתן ליישם כלפי כל ילד שהוא מכיר, גם אם הוא לא חבר שלו ממש…

הצטרפו להרפתקה הסוחפת של תריג בתעלומת האי, בדרך תפגשו בעשרות סיפורי צדיקים, משלים ומדרשי חז”ל מפתיעים. מוכנים? תריג עד הסוף – כי אין עוד מלבדו!

מחיר באתר

$17.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1385
תיאור הספר חבורת תריג – בתעלומת האי!  חבורת תריג – בתעלומת האי – הספר השלישי בסדרת חבורת תריג ואולי המותח ביותר שיצא עד כה, מלווה בתמונות מרהיבות וצבעוניות. חבורת תריג – מעבר לעלילה המרתקת והמפתיעה, היעלמות ילדי החבורה בלב הים, יש בו כמו בכל ספרי חבורת תריג מסרים חשובים לכל ילד וילדה – מסרים הקשורים להתנהגות שלנו כלפי חברים לכיתה או בכלל, לכן מציע המחבר לנסות את התרגיל המקסים שהוא נותן בפתיחה, המוביל אל תוך העלילה מהמקום של הילד עצמו ועל ידי זה להתחבר אליה, אל גיבורי הספר ועם החיים בפרט. מסקנות נפלאות שילוו את הילדים בחיים אותן ניתן ליישם כלפי כל ילד שהוא מכיר, גם אם הוא לא חבר שלו ממש… הצטרפו להרפתקה הסוחפת של תריג בתעלומת האי, בדרך תפגשו בעשרות סיפורי צדיקים, משלים ומדרשי חז”ל מפתיעים. מוכנים? תריג עד הסוף – כי אין עוד מלבדו!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חבורת תריג - בתעלומת האי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה