קונטרס אזהרות מוהר”ן – האזהרות וההקפדות שהזהיר רבי נחמן מברסלב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

קונטרס אזהרות מוהר"ן!

 

קונטרס אזהרות מוהר"ן – חוברת בה מלוקטות כל האזהרות וההקפדות שהזהיר רבי נחמן מברסלב את כל שומעיו, הציוויים של רבי נחמן מברסלב המובאים בשלושה חלקים, כאלה שהזהיר בהם, ואלה שהזהיר בהם מאוד, ואלה שהקפיד בהם ממש, ויש את אלה שעליהם אמר רבי נחמן "מצווה או מצווה גדולה". לחוברת זו מצורף תוכן עניינים מפורט לפי החלקים שהוזכרו לעיל בנושאים שונים ומגוונים.

 

"…הראיתי קונטרס זה להרה"צ רבי שמעון שפירא שליט"א ושאלתי אותו האם זה לא מדי חריף או קשה? כאילו רבינו הזהיר והקפיד? נהנה מאוד וענה ואמר בשם אביו: 'אם הירקות הם טובים לא משנה איזה סלט תעשה תמיד זה יהיה טעים…' כשאתה לוקח חומר טוב מרבינו הקדוש איך שתעשה אותם זה יצא דבר טוב".

 

כריכה רכה.

מחיר באתר

$2.11

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4384
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   קונטרס אזהרות מוהר"ן!   קונטרס אזהרות מוהר"ן – חוברת בה מלוקטות כל האזהרות וההקפדות שהזהיר רבי נחמן מברסלב את כל שומעיו, הציוויים של רבי נחמן מברסלב המובאים בשלושה חלקים, כאלה שהזהיר בהם, ואלה שהזהיר בהם מאוד, ואלה שהקפיד בהם ממש, ויש את אלה שעליהם אמר רבי נחמן "מצווה או מצווה גדולה". לחוברת זו מצורף תוכן עניינים מפורט לפי החלקים שהוזכרו לעיל בנושאים שונים ומגוונים.   "…הראיתי קונטרס זה להרה"צ רבי שמעון שפירא שליט"א ושאלתי אותו האם זה לא מדי חריף או קשה? כאילו רבינו הזהיר והקפיד? נהנה מאוד וענה ואמר בשם אביו: 'אם הירקות הם טובים לא משנה איזה סלט תעשה תמיד זה יהיה טעים…' כשאתה לוקח חומר טוב מרבינו הקדוש איך שתעשה אותם זה יצא דבר טוב".   כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קונטרס אזהרות מוהר"ן - האזהרות וההקפדות שהזהיר רבי נחמן מברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה