כולנו ביחד – מבצע עמוד ענן

54 דק'

פורסם בתאריך 14.09.20

487 צפיות
487 צפיות
</> הטמעה
שיעורו השבועי של הרב שלום ארוש שליט"א. לפעמים מעשה טוב קטן, יכול לעשות הבדל גדול. אם גם אתם רוצים לתרום את חלקכם להצלחת כל עם ישראל בתקופה הקשה הזו, כדאי לכם לראות את השיעור הזה.

סרטונים נוספים של הרב שלום ארוש

כתבו לנו מה דעתכם!

1. זהר

ח' כסלו התשע"ג

11/22/2012

המשך ..הדיסק הזה (להחזיק מעמד) ממש חיזק אותי אבל חיפשתי רבות ואפילו לא נשאר לי אחד – אני מאד רוצה להביא לעם ישראל דיסק כזה, רק ששם הרב מספר על הניסים של מלחמת המפרץ, זה מאד מאד חשוב כי הדרך שבה הרב הסביר את הדברים שם לא שמעתי בצורה כ"כ מפורטת מחד ובקיצור ולעניין מאידך זה מאד מאד חשוב בבקשה אם תוכלו לכתוב לי למייל אודה מאד, אשריכם ואשרינו שזכינו לרב הקדוש הזה!

2. Anonymous

ח' כסלו התשע"ג

11/22/2012

להחזיק מעמדבס"ד אם אפשר יש לי בקשה דחופה לרב – לפני מס' שנים היה שעור של הרב בשם "להחזיק מעמד" – אם אני לא טועה דיסק מס' 331 – אם ציור של איילים כאלה שותים ממעיין – זה דיסק מיוחד מאד שהרב מסביר בדיוק בשלבים איך הדרך של הגאולה של ימינו היא בדיוק כמו השלבים של הגאולה ביציאת מצרים – בעבר הפצתי את הדיסק הזה ורציתי אם אפשר לעשות שעור ממש אותו דבר רק עם שדרוג לניסים שקרו לנו עכשיו במבצע עמוד ענן, בעופרת יצוקה – כי בתקשורת לא מראים את הניסים שבאמת קרו בשטח – אני בטוחה שזה דבר שיפתח לעוורים כמונו את העיניים, לי

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה

Related Videos