כוחו של חודש אלול

אלול. החודש האחרון לפני ראש השנה, ימים שבהם ישנה התעוררות ומורגשת באוויר תכונת השינוי. השינוי הוא דבר נפלא אם לוקחים אותו למקומות הנכונים.

1 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 12.08.21

אלול. החודש האחרון לפני ראש השנה, ימים שבהם ישנה התעוררות ומורגשת באוויר תכונת השינוי.

השינוי הוא דבר נפלא אם לוקחים אותו למקומות הנכונים.

 

אלול הוא זמן נפלא לשינוי!

 

שינוי חיובי גורם לנו לתזוזה, התייעלות, למרחב אחר וחדש, לצאת מאיזור הנוחות שלנו, שהרבה פעמים הוא איזור לא טוב, כי יש בו הרבה הרגלים ישנים ומחשבות קודמות.

אלול זהו חודש מלא בהתעוררות אם רק נרצה לעורר את הלב והנשמה. בורא עולם אומר לנו, "בניי חביבי, ילדיי האהובים שלי! אני נמצא בשדה, כאן אתכם ממש, בוא לבקר אותי, בוא להיות איתי, לשכון במחיצתי"

 

לעשות RESTART

 

בחודש אלול הקדוש ברוך הוא מקבל את כל התפילות שלנו גם אם לא מגיע לנו, הבורא יתברך נותן לנו את ההזדמנות להתחיל מתחלה, מחדש.

ואנחנו מה? רק צריכים להתעורר ולפנות אליו יתברך. רק צריכים לפתוח את מלוא הריאות לנשימה מלאה בחיות אלוקית ובשמחה אינסופית – כי הבורא נמצא פה איתנו, אוהב אותנו ומקבל את תפילתנו!

 

להניע את הגלגל 24/7

 

מהו הסוד של חודש אלול? ישנם אינספור סודות וכוחות שכולם חשובים ורצויים. אחד מהם "שיוויתי השם לנגדי תמיד" – השם רואה / שומע/ יודע את הכל

והעבודה של אלול היא יראת השמיים ולא יראת הפאדיחה מבני אדם..

והעבודה באה לידי ביטוי בכך שהאדם לא מסיח את דעתו מכך שמלוא כל הארץ כבודו והשם יודע הכל! אז מימלא יש לי את הכבוד הראוי והיראה כלפי שמייא ולא כלפי בני אדם.

לזכור תמיד, השם פה איתי לצידי, "השם צילך על יד ימינך.." – השם פה איתי ממש, ולא כמו שנוהגים לחשוב בטעות השם רק בשמיים.

תפתחו את דלתות הלב וחלונות הנשמה ותכניסו את האורח הכי חשוב בעולם לתוך חייכם ותתנו לו להיות שותף פעיל ומלא באורחותיכם.

 

השם יתברך ימלא כל משלאות ליבנו לטובה, לברכה ולהצלחה. חודש בריא, שמח, מבורך, מלא באמונה ובקרבת השם. שנזכה עוד עכשיו בביאת משיח צדקנו באהבה, ברחמים וללא ייסורים.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה