עדי (דוד) אהרון

עדי (דוד) אהרון

108 פוסטים

יום יום חג

2 דק' קריאה

"חגים באוויר", ספר חדש לילדים, מאת רועי שומר, מפגיש אותם עם חוויית החגים, ואותנו, המבוגרים, עם עולמם המרתק של הילדים. מתנה מקורית ויפה לחג הקרב ובא.

שירה חדשה וממכרת

2 דק' קריאה

מה קורה כשחב"דניק, ברסלבר, בוגר להקה שובבה ונגן אקורדיון בלקניסט נפגשים? הם מוציאים אלבום משובח. תוסיפו לזה גם את אביתר בנאי והוא כבר בפלייליסט שלכם.

את פתח לו

6 דק' קריאה

כדור תועה בקרב יריות בין עבריינים קטע את חייו של יפתח מור יוסף. החברותא שלו, אביעד חזני, ראה שהעולם שותק לכן החליט לעשות מעשה. איך? בפייסבוק ועם ספר שכתב לזכרו.

אל תמנעו קולכם!

3 דק' קריאה

מה מיוחד ברחל אימנו? לפעמים נדמה שרק פרוכת אחת דקה בפאתי בית לחם היא זו המפרידה בינינו. לקראת יום פטירתה נספר לכם על יוזמה מיוחדת, סיפורים ושירים לכבוד מאמע רחל...

העולם שייך לחולמים

4 דק' קריאה

כשרבים מאיתנו עסוקים בלדמיין את הגאולה הקרובה, אורנה בורדמן כבר עשתה עבורנו את העבודה. ספרה החדש "היינו כחולמים" הפך לרב מכר, ולנו רק נותר לקוות שהסוף הטוב יתקיים גם אצלנו בקרוב.

חזון בניון – ביקורת אלבום

2 דק' קריאה

זה התחיל עם אלבומיו הקודמים והוא ממשיך להכות גלים עם אלבומו החדש, כשהוא מפיח חיים מוסיקליים בנבואה בת אלפי שנים ומחבר את הדברים שנאמרו אז – אלינו כאן ועכשיו. חזון עמיר בניון.

עוד נשובה אל ניגון עתיק

3 דק' קריאה

הרבה זמן חיכינו, והנה זה הגיע. הניגונים העתיקים, שעל פי המסורת הושרו בתקופתו של רבי נחמן ונכתבו על ידו, היום, 200 שנה אחרי, יוצאים לאור בכפולת אלבומים מושקעת ומיוחדת.