דב בער הלוי

דב בער הלוי

96 פוסטים

כמה עולה התענוג?

3 דק' קריאה

כולם יודעים שלתענוגות יש מחיר ולפעמים גם כבד (תרתי משמע). בעולם עמוס ולחוץ אנשים מפציצים את עצמם בתענוגות כדי לכפר על המצב. איך מתמודדים?

תתחילו עם החלום

2 דק' קריאה

אומרים שקודם כל צריך להתחיל עם החלום. אבל מה הופך חלום לאמיתי? איך מגשימים את הרצון והופכים את המשוואה הזו לתהליך חיים מרתק, סוחף ולא פעם סוער?

אל תפחדו מהבוץ!

3 דק' קריאה

זה חלק מהמסע שאבא אברהם לימד אותנו, לא לפחד מהבוץ שמסתיר את האוצר שטמון עמוק בתוכו. תחפרו, תגלו ותממשו את האדם שתמיד רציתם להיות!

הרגע ששינה את חיי

3 דק' קריאה

לך – צא, לך – לעצמך. תתמודדו עם מי שאתם באמת, ופעם אחת ולתמיד תנו דעתכם לחיוך הענק והמיוחד שמשתקף אליכם מהמראה! הרגע המיוחד של דב בער הלוי.

הבוס הגדול

4 דק' קריאה

הם שלחו לי מסרים ברורים במייל עם מספרים, שהיו למעשה הספירה לאחור ליום שהבוס הגדול יגיע וישלח אותי הביתה. אבל להפתעה שחיכתה לכולנו אף אחד לא ציפה!

קורבן עסיסי

3 דק' קריאה

לא ידעתי שבן אדם יכול להיות כל כך מחובר להמבורגר!... דב בער הלוי על הניסיון של חבר טוב שלו שהקריב קורבן עסיסי כדי לזכות בכל הקופה, ובגדול!

אל תפחדו מהגשר

2 דק' קריאה

גם אם העולם אומר לכם אחרת, אל תפחדו מהגשר. אפילו שלא רואים כלום מתחתיו ושצעד לא במקום יגרום לכם להבין שהסרט נגמר. דב בער הלוי חוצה את הגשר.

התבלין שמשנה את הטעם

3 דק' קריאה

שימו אותו בכל תבשיל, קחו אותו עם כל ביס – ותראו איך הביס או האוכל הופכים לדבר הכי טעים שאכלתם. דב בער הלוי על התבלין שמשנה את טעם החיים!

למה לנסות?

3 דק' קריאה

אם הכל בידיים של הבורא, אז למה לנסות? ולמה אני שואל? כי אחרי שטום זרק את המשפט המפוצץ לחלל החדר חשבתי על זה - על למה בכלל צריך לנסות?

החלטות מתישות

3 דק' קריאה

ניסיתם פעם לקבל החלטות? אם כן, אתם בוודאי יודעים שזה בין הדברים הכי קשים שאדם עושה בחייו. דב בער הלוי על החלטות מתישות והאדריכל הגדול.

הלוזר של 2016

2 דק' קריאה

הוא הפך ללוזר של 2016 והפסיד זמן יקר על אופרת הסבון של הבחירות בארצות הברית. דב בער הלוי כבר לא מוכן להפסיד יותר. איך הוא יעשה את זה?