דוד בן חורין

דוד בן חורין

17 פוסטים

Le parfum de Machia’h

3 דק' קריאה

Lorsque nous nous réveillerons tous, le monde sera uni. Les messages Facebook seront remplis de personnes qui prient étudient et agissent avec bonté. Les messages seront remplis d'investissements dans les institutions de la Torah et de la reconstruction de la Terre d'Israël.

כולנו חיים בצוללת צהובה

3 דק' קריאה

כולנו חיים בצוללת צהובה. וזאת לא אטרקציה של ימי החופש שנגמרים כשהוא כבר לא כאן. אלה החיים שלנו, יום יום בתוך הכלי הצהוב והמיוחד הזה בתוך מעמקי מסע החיים. תיהנו!

סימנים של קיץ

3 דק' קריאה

לא משנה כמה חם, כמה לח, כמה שמש - מראה הרימונים לוקח אותנו ישר לשולחן ראש השנה. דוד בן חורין עם תובנות מעניינות וסימנים של קיץ.

אוהבים סוף טוב

3 דק' קריאה

אנחנו אוהבים סיפורים טובים שמחממים את הלב עם סוף טוב, במיוחד כשהם שלנו ואנחנו הגיבורים הראשיים שחיים באושר ובעושר לנצח. אגב, זה לא חלום, זאת הבטחה משמים!

המתכנת הראשי

3 דק' קריאה

הדרך בה היוונים מסבירים את העובדה שהמערכת עדיין לא קרסה, למרות החטאים שלנו היא, שהמתכנת הראשי יצא להפסקת צהריים. אבל אין טעות גדולה מזו, המתכנת נמצא 24/7!

מי יכול לעצור את השמש?

3 דק' קריאה

האם מישהו יכול לעצור את השמש מלזרוח? אולי אנשים יכולים לנסות, אבל עוד לא שמענו על האחד הזה שיצא למלחמה מול בורא עולם וניצח. רגע לפני שקיעת החושך וזריחת האור.

כל צעד שווה

3 דק' קריאה

אתם יודעים מה ההבדל בין שחמט ובין החיים? בשחמט, כשהיריב מכריז 'שח מט' המלך נופל והמשחק נגמר. בחיים, גם אם חוויתם 'שח מט' המלך עדיין שולט ואתם ממשיכים לשחק.

לוחמי החופש

2 דק' קריאה

איך מגדירים את המושגים חופש? שחרור? חירות? האם לכולם משמעות אחת או שלוש משמעותיות שונות בהן נתקלים במהלך חיינו. דוד בן חורין שובר שלשלאות ומתחבר לדבר האמיתי.

אוויר למכירה

2 דק' קריאה

יש כאלה שהחיים מזמנים להם רעיונות לעשות כסף קל ומהיר. אפשר למלא אוויר בבקבוקים או לומר שלוש מילים ולהפוך לשחקנית מפורסמת. הסיפור שמאחורי ההצלחה!

אתה מפוטר!

3 דק' קריאה

אם יש שתי מילים בעולם שאף אחד לא היה רוצה לשמוע הן "אתה מפוטר!", אבל תופתעו לגלות שהן יכולות להיות קרש קפיצה לעשות את הדברים שלא חשבתם!

ספרתם את הכוכבים?

3 דק' קריאה

החרטה על אתמול והכעסים של המחר הם כיסוי העיניים המושלם של היום. אז תעצרו הכל ותרימו את הראש, כי מתי ספרתם לאחרונה את הכוכבים?