כל התגובות למאמר (10)

הוספת תגובה
1. מיכל

י"א אדר התשע"ג

2/21/2013

הספר עמוק מאוד, עם המון אמונה, ומתייחס גם לקשיים ויורד לנבכי הנפש. ממש לא בסגנון של "תחשוב טוב יהיה טוב…" רבנים גדולים ממליצים עליה ועל הספר שלה.

2. מיכל

י"א אדר התשע"ג

2/21/2013

קראת את הספר? אם הייתי קוראת היית חושבת אחרת, הספר עמוק מאוד, עם המון אמונה, ומתייחס גם לקשיים ויורד לנבכי הנפש. ממש לא בסגנון של "תחשוב טוב יהיה טוב…" רבנים גדולים ממליצים עליה ועל הספר שלה.

3. מיכל ב

י"א אדר התשע"ג

2/21/2013

קראתי את הספר- מדהים!!! ספר איכותי ברמות! נותן הדרכה מפורטת לעבודה עצמית, עם הרבה סיפורים… רציתי להודות לך, את אישה יקרה, רגישה ומחוננת.

4. מיכל ב

י"א אדר התשע"ג

2/21/2013

ספר איכותי ברמות! נותן הדרכה מפורטת לעבודה עצמית, עם הרבה סיפורים… רציתי להודות לך, את אישה יקרה, רגישה ומחוננת.

5. שלו'

י"ז טבת התשע"א

12/24/2010

הקב”ה במגילת אסתר! גם במגילת אסתר וגם בחלק מסיפורי מעשיות של ר' נחמן הקב"ה לא כ"כ נמצא תמיד וזו גם הסיבה שאלו התורות הכי עמוקות- המילה "הקב"ה" היא לא פירסומת- היינו מס' הפעמים שהוא מופיע זה מראה על גודל היראת שמיים- אני קראתי את הספר- הוא מאוד עמוק- וגם רשימת הרבנים שהסכימו עליו וכתבו שקראו אותו- לא חשודים בחוסר יידישקייט.

6. שלו'

י"ז טבת התשע"א

12/24/2010

גם במגילת אסתר וגם בחלק מסיפורי מעשיות של ר' נחמן הקב"ה לא כ"כ נמצא תמיד וזו גם הסיבה שאלו התורות הכי עמוקות- המילה "הקב"ה" היא לא פירסומת- היינו מס' הפעמים שהוא מופיע זה מראה על גודל היראת שמיים- אני קראתי את הספר- הוא מאוד עמוק- וגם רשימת הרבנים שהסכימו עליו וכתבו שקראו אותו- לא חשודים בחוסר יידישקייט.

7. מלכה

ג' אב התש"ע

7/14/2010

איפה הקב”ה פה בכל העסק ניכר מתוך הדברים שהגב’ עדיין צעירה. כל הגישה היא של שיטה מסוימת שאדם מגלה כדי לחיות טוב [כדרכן של הצעירים שמתקשים להתמודד עם קשיים] חשיבה חיובית, תחשוב טוב, תאהב, חום, אהבה, וחוזר חלילה וכו’ וכו’ רעיון יפה מאד. אבל התוכן הערכי הפנימי שלנו כיהודים אמיתיים כ”כ חסר. איפה התורה? איפה הקב”ה פה בעסק. מצטערת אבל משהוא בסגנון הזה כ”כ חסר יידישקייט. אין שום מקורות תורניים מחז”ל או מגדולי ישראל המחזקים את הבסיס לכל הרעיונות היפים האלו.[למעט פה ושם באיזכור קל].
אשמח מאד על פירסום התגובה
אשמח מאד אם

8. מלכה

ג' אב התש"ע

7/14/2010

ניכר מתוך הדברים שהגב’ עדיין צעירה. כל הגישה היא של שיטה מסוימת שאדם מגלה כדי לחיות טוב [כדרכן של הצעירים שמתקשים להתמודד עם קשיים] חשיבה חיובית, תחשוב טוב, תאהב, חום, אהבה, וחוזר חלילה וכו’ וכו’ רעיון יפה מאד. אבל התוכן הערכי הפנימי שלנו כיהודים אמיתיים כ”כ חסר. איפה התורה? איפה הקב”ה פה בעסק. מצטערת אבל משהוא בסגנון הזה כ”כ חסר יידישקייט. אין שום מקורות תורניים מחז”ל או מגדולי ישראל המחזקים את הבסיס לכל הרעיונות היפים האלו.[למעט פה ושם באיזכור קל].
אשמח מאד על פירסום התגובה
אשמח מאד אם

9. גילי

י"ט סיון התש"ע

6/01/2010

10. גילי

י"ט סיון התש"ע

6/01/2010

כתבה יפה מאוד! כל הכבוד!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה