האדם כי האדם .האדם עצמו "עץ",( השדה). לרוב מקומו קבוע דעתיו קבועות מעשיו קבועים דרכו קבועה אדם פשוט וישר.זה" האדם" .אך אם מעשיו שונים מיום ליום מרגע לרגע הוא שדהכל פעם שונה בו הצמחיה שונים בו הגידולים .לכן נאמר לעולם יהא אדם הרבי מקוצק אומר בשביל העולם לעיניי האנשים תהא אדם .אך ירא שמים תהא בתוך בפנים בלב ובנפש
2. יצחק
ה' שבט התשע"א
1/10/2011
כי האדם .האדם עצמו "עץ",( השדה). לרוב מקומו קבוע דעתיו קבועות מעשיו קבועים דרכו קבועה אדם פשוט וישר.זה" האדם" .אך אם מעשיו שונים מיום ליום מרגע לרגע הוא שדהכל פעם שונה בו הצמחיה שונים בו הגידולים .לכן נאמר לעולם יהא אדם הרבי מקוצק אומר בשביל העולם לעיניי האנשים תהא אדם .אך ירא שמים תהא בתוך בפנים בלב ובנפש
ה' שבט התשע"א
1/10/2011
האדם כי האדם .האדם עצמו "עץ",( השדה). לרוב מקומו קבוע דעתיו קבועות מעשיו קבועים דרכו קבועה אדם פשוט וישר.זה" האדם" .אך אם מעשיו שונים מיום ליום מרגע לרגע הוא שדהכל פעם שונה בו הצמחיה שונים בו הגידולים .לכן נאמר לעולם יהא אדם הרבי מקוצק אומר בשביל העולם לעיניי האנשים תהא אדם .אך ירא שמים תהא בתוך בפנים בלב ובנפש
ה' שבט התשע"א
1/10/2011
כי האדם .האדם עצמו "עץ",( השדה). לרוב מקומו קבוע דעתיו קבועות מעשיו קבועים דרכו קבועה אדם פשוט וישר.זה" האדם" .אך אם מעשיו שונים מיום ליום מרגע לרגע הוא שדהכל פעם שונה בו הצמחיה שונים בו הגידולים .לכן נאמר לעולם יהא אדם הרבי מקוצק אומר בשביל העולם לעיניי האנשים תהא אדם .אך ירא שמים תהא בתוך בפנים בלב ובנפש