מסכת עדייות פרק ד משנה יא-יב

מסכת עדייות, פרק ד' משנה י"א,י"ב: מי שנדר נזירות מרובה, והשלים את נזירותו, ואחר כך בא לארץ--בית שמאי אומרין, נזיר שלושים יום; ובית הלל אומרין, נזיר כתחילה. מי שהיו שתי כיתי עדים מעידות אותו...

1 דק' קריאה

מערכת ברסלב ישראל

פורסם בתאריך 06.04.21

מסכת עדייות פרק ד
 
ד,יא  מי שנדר נזירות מרובה, והשלים את נזירותו, ואחר כך בא לארץ–בית שמאי אומרין, נזיר שלושים יום; ובית הלל אומרין, נזיר כתחילה.  מי שהיו שתי כיתי עדים מעידות אותו, אלו מעידין שנזר שתיים, ואלו מעידין שנזר חמש–בית שמאי אומרין, נתחלקה העדות, אין כאן נזירות; ובית הלל אומרין, יש בכלל חמש שתיים, שיהא נזיר שתיים.
 
ד,יב  אדם שהוא נתון תחת הסדק–בית שמאי אומרין, אינו מביא את הטומאה; ובית הלל אומרין, אדם חלול הוא, והצד העליון מביא את הטומאה.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה