כל התגובות למאמר (4)

הוספת תגובה
1. איתי

ב' ניסן התשע"ג

3/13/2013

תודה לכולכם. הולכים לגן, משימה בלתי אפשרית? קראתי וחיוך עלה על פניי. אפילו הצחיק ושימח. מאמר ספוג בהומור וטוב טעם. מאמר משמח, תודה רבה. ממש אהבתי לקרוא. סיור לסיפור אמיתי שממחיש את העובדה שהחיים מצחיקים. ממש כיף לקרוא. 'הילדה עם הזמן אכן יותר מרוצה. היא חוזרת מהגן ויודעת בעל פה את ברכת המזון' יפה, אני בעצמי לא יודע בעל פה (איזה התוודות). מאמר רוחני.

2. איתי

ב' ניסן התשע"ג

3/13/2013

הולכים לגן, משימה בלתי אפשרית? קראתי וחיוך עלה על פניי. אפילו הצחיק ושימח. מאמר ספוג בהומור וטוב טעם. מאמר משמח, תודה רבה. ממש אהבתי לקרוא. סיור לסיפור אמיתי שממחיש את העובדה שהחיים מצחיקים. ממש כיף לקרוא. 'הילדה עם הזמן אכן יותר מרוצה. היא חוזרת מהגן ויודעת בעל פה את ברכת המזון' יפה, אני בעצמי לא יודע בעל פה (איזה התוודות). מאמר רוחני.

3. שמואל בן מאיר

י"ח אדר התש"ע

3/04/2010

גם אנחנו מרגישים כך – אבל בינתיים משאירים בבית זה לא סוד שפעם, לא שלחו את הילדים למסגרות חינוכיות חוץ-ביתיות, בייחוד את הבנות. אין לי ספק שלבתי אין מקום במערכת החינוך, מלבד הטראומות האישיות שלקחתי עמי והבטחותיי ש’לילדים שלי אני לא אעשה זאת’, אני מאמין שבייחוד לבנות – אין מה לחפש מחוץ לבית. אבל גם אשתי גם חשה את שכתבת “הגיע הרגע שלא יכולתי לסבול עוד שנייה שהקטנה איתי בבית, וגם היא כבר סבלה ממני קשות, ידעתי שחייבים למצוא, מה לעשות, מסגרת לילדה”. וגם שנכנעתי אני שלפחות לשנה ננסה, מצאתי את דבריו של רבי מרדכי שרעבי שאומר שגן מעורב מכניס את היצר..

4. שמואל בן מאיר

י"ח אדר התש"ע

3/04/2010

זה לא סוד שפעם, לא שלחו את הילדים למסגרות חינוכיות חוץ-ביתיות, בייחוד את הבנות. אין לי ספק שלבתי אין מקום במערכת החינוך, מלבד הטראומות האישיות שלקחתי עמי והבטחותיי ש’לילדים שלי אני לא אעשה זאת’, אני מאמין שבייחוד לבנות – אין מה לחפש מחוץ לבית. אבל גם אשתי גם חשה את שכתבת “הגיע הרגע שלא יכולתי לסבול עוד שנייה שהקטנה איתי בבית, וגם היא כבר סבלה ממני קשות, ידעתי שחייבים למצוא, מה לעשות, מסגרת לילדה”. וגם שנכנעתי אני שלפחות לשנה ננסה, מצאתי את דבריו של רבי מרדכי שרעבי שאומר שגן מעורב מכניס את היצר..

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה