הרב כתב שזה מעשרת הדברות. מה לא מובן? זה נכלל בלא תנאף,בלא תחמוד,בלא תגנוב,ובמקרים מסויימים אפילו בלא תרצח. אפילו בלא יהיה זה נכלל כי כשאדם חומד אשה אחרת אזי הוא טוען כנגד הקב”ה שכביכול הוא לא יודע מה טוב לו ושח”ו מגיע לו מישהי אחרת. ה’ ישמרנו ויצילנו עד היכן דברים מגיעים.
2. יאיר
י' תמוז התש"ע
6/22/2010
זה נכלל בלא תנאף,בלא תחמוד,בלא תגנוב,ובמקרים מסויימים אפילו בלא תרצח. אפילו בלא יהיה זה נכלל כי כשאדם חומד אשה אחרת אזי הוא טוען כנגד הקב”ה שכביכול הוא לא יודע מה טוב לו ושח”ו מגיע לו מישהי אחרת. ה’ ישמרנו ויצילנו עד היכן דברים מגיעים.
3. שגיא
ב' תמוז התש"ע
6/14/2010
שאלה? איפה באמת כתוב בתורה שלא עוצמיים עיינים לא ירוויח העולם הזה וגם העולם הבא פשוט תראה לי אותו בתורה אוכל להבין את זה באמת?….תודה רבה לך….
4. שגיא
ב' תמוז התש"ע
6/14/2010
איפה באמת כתוב בתורה שלא עוצמיים עיינים לא ירוויח העולם הזה וגם העולם הבא פשוט תראה לי אותו בתורה אוכל להבין את זה באמת?….תודה רבה לך….
י' תמוז התש"ע
6/22/2010
הרב כתב שזה מעשרת הדברות. מה לא מובן? זה נכלל בלא תנאף,בלא תחמוד,בלא תגנוב,ובמקרים מסויימים אפילו בלא תרצח. אפילו בלא יהיה זה נכלל כי כשאדם חומד אשה אחרת אזי הוא טוען כנגד הקב”ה שכביכול הוא לא יודע מה טוב לו ושח”ו מגיע לו מישהי אחרת. ה’ ישמרנו ויצילנו עד היכן דברים מגיעים.
י' תמוז התש"ע
6/22/2010
זה נכלל בלא תנאף,בלא תחמוד,בלא תגנוב,ובמקרים מסויימים אפילו בלא תרצח. אפילו בלא יהיה זה נכלל כי כשאדם חומד אשה אחרת אזי הוא טוען כנגד הקב”ה שכביכול הוא לא יודע מה טוב לו ושח”ו מגיע לו מישהי אחרת. ה’ ישמרנו ויצילנו עד היכן דברים מגיעים.
ב' תמוז התש"ע
6/14/2010
שאלה? איפה באמת כתוב בתורה שלא עוצמיים עיינים לא ירוויח העולם הזה וגם העולם הבא פשוט תראה לי אותו בתורה אוכל להבין את זה באמת?….תודה רבה לך….
ב' תמוז התש"ע
6/14/2010
איפה באמת כתוב בתורה שלא עוצמיים עיינים לא ירוויח העולם הזה וגם העולם הבא פשוט תראה לי אותו בתורה אוכל להבין את זה באמת?….תודה רבה לך….