כל התגובות למאמר (14)

הוספת תגובה
1. Anonymous

כ"ט אייר התשע"א

6/02/2011

ברגע שעשית תשובה, רק לשמוח יש ולכתחילה זה היה מאת האלוקים לטובה! כי ה הוא האלוקים בשמיים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד מלבדו – הכוונה שאפילו במקומות המרוחקים והמגונים הכל בשליטת הבורא והוא אחראי על הכל בטוב וברע. מהסיפור שלך לומדים על הכח של ענווה שנשאר להיות בזכותך רק שמחים וענווים ולאהוב את האלוקים האהבה הכי גדולה בעולם!

2. שרה

כ"ט אייר התשע"א

6/02/2011

הכל לטובה ברגע שעשית תשובה, רק לשמוח יש ולכתחילה זה היה מאת האלוקים לטובה! כי ה הוא האלוקים בשמיים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד מלבדו – הכוונה שאפילו במקומות המרוחקים והמגונים הכל בשליטת הבורא והוא אחראי על הכל בטוב וברע. מהסיפור שלך לומדים על הכח של ענווה שנשאר להיות בזכותך רק שמחים וענווים ולאהוב את האלוקים האהבה הכי גדולה בעולם!

3. רוחמה

ז' שבט התשע"א

1/12/2011

בס"ד בזרה"ק ישתבח שמו לעד! איזה ניסי ניסים. ממש השגחה פרטית.. מדהים איך כולנו חוזרים בסוף אל אבא שבשמיים וכ"א בדרכו המיוחדת והמתוקה שסוללה רק לו. סיפור חזק, מעורר ומלא השראה. אשרייך גדול מאוד. חזקו ואמצו שניכם בעבודת השם יתברך ושיהיה ביתכם יהודי כשר וטהור לפי דרכו של רבנו הקדוש והנהגת מו"ר הרב שלום ארוש. כל טוב רוחמה

4. רוחמה

ז' שבט התשע"א

1/12/2011

סיפור נפלא! בס"ד בזרה"ק ישתבח שמו לעד! איזה ניסי ניסים. ממש השגחה פרטית.. מדהים איך כולנו חוזרים בסוף אל אבא שבשמיים וכ"א בדרכו המיוחדת והמתוקה שסוללה רק לו. סיפור חזק, מעורר ומלא השראה. אשרייך גדול מאוד. חזקו ואמצו שניכם בעבודת השם יתברך ושיהיה ביתכם יהודי כשר וטהור לפי דרכו של רבנו הקדוש והנהגת מו"ר הרב שלום ארוש. כל טוב רוחמה

5. חגית

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

אשרייך. אשרייך שזכית בבעל כזה שרצה והבין וביקש להתגייר, דווקא את נשמעת כמכה על חטא ועוד לא מבינה את משמעות הנישואין שלך עם האיש הטוב והיקר הזה, נכון שזה לא מלכתחילה כלומר וודאי שלא, אך ברוך השם חיפשת דרך לתשובה וה' זימן לך{בעלך עוד קודם ביקש להתגייר כל הכבוד}. הזכרת לי שה' מחכה לנו לתשובה תמיד. תודה על הסיפור מזעזע קשה והפי אנד כמו שכתבת. שה' ינחה אתכם בדרך תמיד מעתה ועד עולם.

6. חגית

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

אשרייך שזכית בבעל כזה שרצה והבין וביקש להתגייר, דווקא את נשמעת כמכה על חטא ועוד לא מבינה את משמעות הנישואין שלך עם האיש הטוב והיקר הזה, נכון שזה לא מלכתחילה כלומר וודאי שלא, אך ברוך השם חיפשת דרך לתשובה וה' זימן לך{בעלך עוד קודם ביקש להתגייר כל הכבוד}. הזכרת לי שה' מחכה לנו לתשובה תמיד. תודה על הסיפור מזעזע קשה והפי אנד כמו שכתבת. שה' ינחה אתכם בדרך תמיד מעתה ועד עולם.

7. אלונה

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

לא יורדת מהרכבת בס"ד אשרייך שזכית ובעה"י שהשם יזכה את כל בנות ישראל לא להכנס למצבים כאלה מלחתחילה ויגאל את כל אלו שנתונות בצרה ובשביה ויחזירם לחיק משפחותיהם ולחזרה בתשובה מלאה.אמן ואמן

8. אלונה

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

בס"ד אשרייך שזכית ובעה"י שהשם יזכה את כל בנות ישראל לא להכנס למצבים כאלה מלחתחילה ויגאל את כל אלו שנתונות בצרה ובשביה ויחזירם לחיק משפחותיהם ולחזרה בתשובה מלאה.אמן ואמן

9. אלונה

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

קומו….. בס"ד כל מה שכתבת נראה כי יוצא מתוך כאב וסבל ולא מחובר בכלל למציאות כי אחרת איך תגיד שאנו לא חושבים על אחרים הרי כל אסון שקורה בעולם ישראל היא בין הראשונים שמגישים עזרה אז על מה בדיוק מדבר "כבודו" ולפני שאתה כל כך דואג לשונאי ישראל ולכל העולם תנסה מעט להכיר את העם שבתוכו אתה יושב כי נראה שאינך מודע בכלל היכן אתה חי (כמובן חוץ מהטמבלויזיה והתשקורת שמאכילה אותך לוקשים ללא הרף) ורציתי לשאול אותך בכלל מה אתה עושה באתר הזה אם אתה לא מאמין או שאולי אתה נכנס לכאן בכוונה להקניט. מאחלת לך שבקרוב תתעורר.

10. אלונה

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

בס"ד כל מה שכתבת נראה כי יוצא מתוך כאב וסבל ולא מחובר בכלל למציאות כי אחרת איך תגיד שאנו לא חושבים על אחרים הרי כל אסון שקורה בעולם ישראל היא בין הראשונים שמגישים עזרה אז על מה בדיוק מדבר "כבודו" ולפני שאתה כל כך דואג לשונאי ישראל ולכל העולם תנסה מעט להכיר את העם שבתוכו אתה יושב כי נראה שאינך מודע בכלל היכן אתה חי (כמובן חוץ מהטמבלויזיה והתשקורת שמאכילה אותך לוקשים ללא הרף) ורציתי לשאול אותך בכלל מה אתה עושה באתר הזה אם אתה לא מאמין או שאולי אתה נכנס לכאן בכוונה להקניט. מאחלת לך שבקרוב תתעורר.

11. חוזר

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

יאיר, “קומו ותעשו למען האנשים בעולם” קום ותעשה, קודם כל עניי ביתך קודמים לכל! לא שעם ישראל לא עושה – עושים ועוד איך עושים, על איזו פלנטה אתה חי? בשואה מישהו דאג לנו? שנים ישבו בשקט ויהודים נרצחו, גוועו ברעב, מתו מקור, במשרפות… ולך נראה שהסיפור במאמר זה הוא "דברים שהם שטות גמורה וזוטות זניחות במהותן" – תתבייש! אתה כנראה אכול שנאה ופחד, במאמר לא נראה שום דבר ממה שהזכרת. "הנה עין ה' למייחלים לחסדו, להציל ממוות נפשם ולחיותם ברעב" – תעשה את שלך והבורא יעשה את שלו. הוא דואג לכל הרעבים, אתה אל תיתן גיבוי לעבירות איומות.

12. חוזר

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

קום ותעשה, קודם כל עניי ביתך קודמים לכל! לא שעם ישראל לא עושה – עושים ועוד איך עושים, על איזו פלנטה אתה חי? בשואה מישהו דאג לנו? שנים ישבו בשקט ויהודים נרצחו, גוועו ברעב, מתו מקור, במשרפות… ולך נראה שהסיפור במאמר זה הוא "דברים שהם שטות גמורה וזוטות זניחות במהותן" – תתבייש! אתה כנראה אכול שנאה ופחד, במאמר לא נראה שום דבר ממה שהזכרת. "הנה עין ה' למייחלים לחסדו, להציל ממוות נפשם ולחיותם ברעב" – תעשה את שלך והבורא יעשה את שלו. הוא דואג לכל הרעבים, אתה אל תיתן גיבוי לעבירות איומות.

13. יאיר ישראל חרוץ

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

ואני גם אגיד מדוע: זה מפני שאנחנו עסוקים בקיום מעשי הבל מוחלטים שהם לא יותר מייצוגיים וטקסיים כאשר מה שבאמת חשוב הוא לדאוג לכל אותם אנשים במדינה שהם חסרי כל, וחסרי אמצעים לעזור לעצמם! יש אנשים רעבים במדינה הזו ואנשים חולים ואנשים זקנים ועריריים שהיו רוצים פעם אחת לאכול ארוחה משביעה ולראות אדם שיחייך אליהם מכל הלב, אבל אנו עסוקים בהפרדתינו מעמים אחרים בלי לעשות את זה, ועסוקים בישיבה מול ספרים ובחרטה לגבי האדם שאיתו התחתנו… אני הייתי מוותר על נישואין אם הייתי יודע שאת הכסף שאחסוך אוכל להוציא כדי לעזור לאלו שאין להם… יש ילדים במדינה הזו שאין להם מה למרוח על הלחם לפני שהם הולכים לבית הספר!!! ובמקום לעזור להם אני צריך לשבת בכולל ולקרוא ספר וא"כ להכות על ליבי שנניח אכלתי לא כשר או במקרה הכתוב כאן, התחתנתי נניח עם גויה? תגידו רבותי?! אין לכם מספיק צרות בחיים שאתם צריכים להקפיד על דברים שהם שטות גמורה וזוטות זניחות במהותן ואילו על דברים גדולים כמו פתרון לעוני ורעב וכו' ואפילו עצבות, איבה ושנאה לאחר שאדם מחוייב לדאוג שלא יהיו בחברתו, אנחנו מזניחים לכל הרוחות?! קומו ותעשו למען האנשים החיים בעולם!!! תפסיקו להתעלם מן הסבל ותפסיקו לחרחר ריב ומלחמות נגד עמים אחרים בטוענות צדקניות למינהן!!! רב לי מכל זאת!!! קומו ופתחו את הלב לעניים במקום את הספר ואת מאמרי ההפחדה והשנאה!!!

14. יאיר ישראל חרוץ

ה' שבט התשע"א

1/10/2011

זה אחד הדברים הרעים והאוויליים ביותר שיצא לי לשמוע ואני גם אגיד מדוע: זה מפני שאנחנו עסוקים בקיום מעשי הבל מוחלטים שהם לא יותר מייצוגיים וטקסיים כאשר מה שבאמת חשוב הוא לדאוג לכל אותם אנשים במדינה שהם חסרי כל, וחסרי אמצעים לעזור לעצמם! יש אנשים רעבים במדינה הזו ואנשים חולים ואנשים זקנים ועריריים שהיו רוצים פעם אחת לאכול ארוחה משביעה ולראות אדם שיחייך אליהם מכל הלב, אבל אנו עסוקים בהפרדתינו מעמים אחרים בלי לעשות את זה, ועסוקים בישיבה מול ספרים ובחרטה לגבי האדם שאיתו התחתנו… אני הייתי מוותר על נישואין אם הייתי יודע שאת הכסף שאחסוך אוכל להוציא כדי לעזור לאלו שאין להם… יש ילדים במדינה הזו שאין להם מה למרוח על הלחם לפני שהם הולכים לבית הספר!!! ובמקום לעזור להם אני צריך לשבת בכולל ולקרוא ספר וא"כ להכות על ליבי שנניח אכלתי לא כשר או במקרה הכתוב כאן, התחתנתי נניח עם גויה? תגידו רבותי?! אין לכם מספיק צרות בחיים שאתם צריכים להקפיד על דברים שהם שטות גמורה וזוטות זניחות במהותן ואילו על דברים גדולים כמו פתרון לעוני ורעב וכו' ואפילו עצבות, איבה ושנאה לאחר שאדם מחוייב לדאוג שלא יהיו בחברתו, אנחנו מזניחים לכל הרוחות?! קומו ותעשו למען האנשים החיים בעולם!!! תפסיקו להתעלם מן הסבל ותפסיקו לחרחר ריב ומלחמות נגד עמים אחרים בטוענות צדקניות למינהן!!! רב לי מכל זאת!!! קומו ופתחו את הלב לעניים במקום את הספר ואת מאמרי ההפחדה והשנאה!!!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה