כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

המשך תגובה מעשה קין זו לא ראייה כי קיין זלזל בכוונה עצמה מהיכן הראייה שזה קשור לבשר אולי זה קשור לטיב הירק?או לכוונה? בנוסף בני ישראל התאוו לבשר במקום למן וזה לא הביא תועלת.לכן ישנם ראיות לכאן ולכאן. והתורה הלא מוחלפת מתירה והיא הקובעת באמת.

2. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

מעשה קין זו לא ראייה כי קיין זלזל בכוונה עצמה מהיכן הראייה שזה קשור לבשר אולי זה קשור לטיב הירק?או לכוונה? בנוסף בני ישראל התאוו לבשר במקום למן וזה לא הביא תועלת.לכן ישנם ראיות לכאן ולכאן. והתורה הלא מוחלפת מתירה והיא הקובעת באמת.

3. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

המשך תגובה ולכן מי שיש בו מידת הרחנות והחמלה הרי זו מעלה עצומה מאוד ומניעה מאכילת בשר רק תרומם אותו וודאי שתתרום לבריאותו .כמובן שאין שום היתר להתאכזר לבני אדם במקום.ואדרבה עליהם יש לרחם יותר.מי שרוצה שיאכל מעט בשר בשבת וודאי שפחות חיות יסבלו.

4. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

ולכן מי שיש בו מידת הרחנות והחמלה הרי זו מעלה עצומה מאוד ומניעה מאכילת בשר רק תרומם אותו וודאי שתתרום לבריאותו .כמובן שאין שום היתר להתאכזר לבני אדם במקום.ואדרבה עליהם יש לרחם יותר.מי שרוצה שיאכל מעט בשר בשבת וודאי שפחות חיות יסבלו.

5. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

אכילת בשר דוד היקר עידו הגיע למסקנה הנכונה ביותר מכמה סיבות:1.היום מתי מספר אוכלים לשם שמיים ולכן פשוט שאין שום עליית מדרגה לחי.2.שנית פיל חזק הרבה יותר מאריה והיא הנותנת אכילת בשר מתישה את הגוף ומחלישה ומביאה כבדות ושינה ועצלה ולכן אריה ישן 18 שעות.3 רבי יהודה הנשיא נענש קשות על אשר לא חמל על העגל. .המשך תגובה

6. אהוד

ז' שבט התשע"ב

1/31/2012

דוד היקר עידו הגיע למסקנה הנכונה ביותר מכמה סיבות:1.היום מתי מספר אוכלים לשם שמיים ולכן פשוט שאין שום עליית מדרגה לחי.2.שנית פיל חזק הרבה יותר מאריה והיא הנותנת אכילת בשר מתישה את הגוף ומחלישה ומביאה כבדות ושינה ועצלה ולכן אריה ישן 18 שעות.3 רבי יהודה הנשיא נענש קשות על אשר לא חמל על העגל. .המשך תגובה

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה