כל התגובות למאמר (4)

הוספת תגובה
1. שלומי

י"ג שבט התשע"ב

2/06/2012

דוד המלך היה גם לוחם וגם רב המטרה שלנו היא להצמיח דור שבו אין סתירה בין עולמות התורה והצבא כפי שהיה בזמן דוד המלך שהיה גם לוחם "שמואל א – הכה שאול באלפיו ודוד ברבבותיו" וגם רב "מסכת ברכות דף ד -אמר דוד לפני הקב"ה רבונו של עולם לא חסיד אני שכל מלכי מזרח ומערב יושבים אגודות אגודות בכבודם ואני ידי מלוכלכות בדם ובשפיר ובשליא כדי לטהר אשה לבעלה" דרך אגב ניצנים של השילוב נראים כבר בדורינו לדוג' הרב הצבאי הראשי הינו גם לוחם לשעבר בטייסת מסוקים.

2. שלומי

י"ג שבט התשע"ב

2/06/2012

המטרה שלנו היא להצמיח דור שבו אין סתירה בין עולמות התורה והצבא כפי שהיה בזמן דוד המלך שהיה גם לוחם "שמואל א – הכה שאול באלפיו ודוד ברבבותיו" וגם רב "מסכת ברכות דף ד -אמר דוד לפני הקב"ה רבונו של עולם לא חסיד אני שכל מלכי מזרח ומערב יושבים אגודות אגודות בכבודם ואני ידי מלוכלכות בדם ובשפיר ובשליא כדי לטהר אשה לבעלה" דרך אגב ניצנים של השילוב נראים כבר בדורינו לדוג' הרב הצבאי הראשי הינו גם לוחם לשעבר בטייסת מסוקים.

3. משה

י"ג שבט התשע"ב

2/06/2012

חיילים דתיים תודה לכבוד הרב על ההסבר. מעניין מאוד. אני חייב להגיד שאם כל זה, נמצאים איתי ומפקדים עלי במילואים חבר'ה דתיים רבים שעל פניו (איני בקיא) נראה שמקפידים במצוות מאוד, לומדים תורה בכל רגע פנוי, צנועים מאוד ואוכלים רק אוכל בכשרות מהודרת. רובם באים ממשפחות מרובות ילדים והם עצמם אבות לילדים רבים. אחד החיילים בפלוגה שלי, בן מעל 40, מתנדב למילואים למרות שעבר את הגיל, הוא אח שכול פעמיים ואב לעשרה ילדים! ההשפעה של החבר'ה האלה על הפלוגה והגדוד היא מדהימה (אצלנו גם המג"ד דתי, עם זקן ופיאות – כולם מעריצים אותו)

4. משה

י"ג שבט התשע"ב

2/06/2012

תודה לכבוד הרב על ההסבר. מעניין מאוד. אני חייב להגיד שאם כל זה, נמצאים איתי ומפקדים עלי במילואים חבר'ה דתיים רבים שעל פניו (איני בקיא) נראה שמקפידים במצוות מאוד, לומדים תורה בכל רגע פנוי, צנועים מאוד ואוכלים רק אוכל בכשרות מהודרת. רובם באים ממשפחות מרובות ילדים והם עצמם אבות לילדים רבים. אחד החיילים בפלוגה שלי, בן מעל 40, מתנדב למילואים למרות שעבר את הגיל, הוא אח שכול פעמיים ואב לעשרה ילדים! ההשפעה של החבר'ה האלה על הפלוגה והגדוד היא מדהימה (אצלנו גם המג"ד דתי, עם זקן ופיאות – כולם מעריצים אותו)

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה