למאמר “חג חירות שמח?” לכבוד הרב שלום וחג שמח. אני נוהג לקרוא את כל מאמריך המתפרסמים באתר זה ובדרך כלל מסכים איתך. הפעם הרשה לי להעיר שתי הערות. האחת – הצטרפות בני הישיבות לשירות צבאי יכולה רק להעלות את רמתו המוסרית של צבאנו ולקרב חיילים חילוניים לתורה, במקום לחשוש שהההיפך יקרה. ה"רדיפה" של החילוניים אחרי תלמידי הישיבות איננה נגד לימוד תורה אלא בעד חלוקת נטל השירות הצבאי בצורה שוויונית יותר. השני – הלבוש החרדי איננו לבוש יהודי בכלל. זהו לבוש פולני מזרח אירופאי ואין בינו ובין דמות היהודי הארץ-ישראלי המקור דבר וחצי דבר.
4. יחיעם ויץ
י"א ניסן התשע"ב
4/03/2012
לכבוד הרב שלום וחג שמח. אני נוהג לקרוא את כל מאמריך המתפרסמים באתר זה ובדרך כלל מסכים איתך. הפעם הרשה לי להעיר שתי הערות. האחת – הצטרפות בני הישיבות לשירות צבאי יכולה רק להעלות את רמתו המוסרית של צבאנו ולקרב חיילים חילוניים לתורה, במקום לחשוש שהההיפך יקרה. ה"רדיפה" של החילוניים אחרי תלמידי הישיבות איננה נגד לימוד תורה אלא בעד חלוקת נטל השירות הצבאי בצורה שוויונית יותר. השני – הלבוש החרדי איננו לבוש יהודי בכלל. זהו לבוש פולני מזרח אירופאי ואין בינו ובין דמות היהודי הארץ-ישראלי המקור דבר וחצי דבר.
כ"ה ניסן התשע"ג
4/05/2013
תודה תודה
כ"ה ניסן התשע"ג
4/05/2013
תודה
י"א ניסן התשע"ב
4/03/2012
למאמר “חג חירות שמח?” לכבוד הרב שלום וחג שמח. אני נוהג לקרוא את כל מאמריך המתפרסמים באתר זה ובדרך כלל מסכים איתך. הפעם הרשה לי להעיר שתי הערות. האחת – הצטרפות בני הישיבות לשירות צבאי יכולה רק להעלות את רמתו המוסרית של צבאנו ולקרב חיילים חילוניים לתורה, במקום לחשוש שהההיפך יקרה. ה"רדיפה" של החילוניים אחרי תלמידי הישיבות איננה נגד לימוד תורה אלא בעד חלוקת נטל השירות הצבאי בצורה שוויונית יותר. השני – הלבוש החרדי איננו לבוש יהודי בכלל. זהו לבוש פולני מזרח אירופאי ואין בינו ובין דמות היהודי הארץ-ישראלי המקור דבר וחצי דבר.
י"א ניסן התשע"ב
4/03/2012
לכבוד הרב שלום וחג שמח. אני נוהג לקרוא את כל מאמריך המתפרסמים באתר זה ובדרך כלל מסכים איתך. הפעם הרשה לי להעיר שתי הערות. האחת – הצטרפות בני הישיבות לשירות צבאי יכולה רק להעלות את רמתו המוסרית של צבאנו ולקרב חיילים חילוניים לתורה, במקום לחשוש שהההיפך יקרה. ה"רדיפה" של החילוניים אחרי תלמידי הישיבות איננה נגד לימוד תורה אלא בעד חלוקת נטל השירות הצבאי בצורה שוויונית יותר. השני – הלבוש החרדי איננו לבוש יהודי בכלל. זהו לבוש פולני מזרח אירופאי ואין בינו ובין דמות היהודי הארץ-ישראלי המקור דבר וחצי דבר.