כל התגובות למאמר (14)

הוספת תגובה
1. אברהם

כ' סיון התשע"ב

6/10/2012

שמח שאהבת 🙂 לגבי ה'לחיים' – כנראה הייתי נשאר לישון בקניון אם הייתי מתחיל 😉 שבוע מבורך והמשך יום נפלא!

2. אברהם

כ' סיון התשע"ב

6/10/2012

תגובה לרוחמה שמח שאהבת 🙂 לגבי ה'לחיים' – כנראה הייתי נשאר לישון בקניון אם הייתי מתחיל 😉 שבוע מבורך והמשך יום נפלא!

3. אברהם

כ' סיון התשע"ב

6/10/2012

אני שמח שאהבת את המאמר ומקווה שבאמת הפרובוקציות השונות יפנו את מקומן לשכנות ואחווה אמיתית. שבוע טוב והמשך יום נעים 🙂

4. אברהם

כ' סיון התשע"ב

6/10/2012

תגובה לdot אני שמח שאהבת את המאמר ומקווה שבאמת הפרובוקציות השונות יפנו את מקומן לשכנות ואחווה אמיתית. שבוע טוב והמשך יום נעים 🙂

5. רוחמה

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

מאמר מתוק עם מסר חשוב ביותר. המשפט של תל אביבי מאוד נכון.. גם אני תל אביבית לשעבר, ברסלבית ולמדתי באליאנס שברמת אביב כך שיכולתי להבין על מה אתה מדבר. ונכון, יש הרבה שואו אוף לצד אנושיות וחמימות גדולה. כולנו רוצים להתחזק למרות המעטפת של הפוזות והשקרים..כולנו שופעים בחוסר בטחון לצד עודף בטחון לכאורה.. ולפעמים זה קשה דווקא בגלל הלחץ החברתי ובפרט במקומות כאלו ששם הנורמות לחיצוניות ומותגים גדולה ביותר. סיפור ממש מתוק והתמונות יפות ומצחיקות כאחד. אהבתי! ובפעם הבאה, במקום כוס קפה תשתו לחיים…!

6. רוחמה

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

בפעם הבאה-במקום כוס קפה, תשתו לחיים.. מאמר מתוק עם מסר חשוב ביותר. המשפט של תל אביבי מאוד נכון.. גם אני תל אביבית לשעבר, ברסלבית ולמדתי באליאנס שברמת אביב כך שיכולתי להבין על מה אתה מדבר. ונכון, יש הרבה שואו אוף לצד אנושיות וחמימות גדולה. כולנו רוצים להתחזק למרות המעטפת של הפוזות והשקרים..כולנו שופעים בחוסר בטחון לצד עודף בטחון לכאורה.. ולפעמים זה קשה דווקא בגלל הלחץ החברתי ובפרט במקומות כאלו ששם הנורמות לחיצוניות ומותגים גדולה ביותר. סיפור ממש מתוק והתמונות יפות ומצחיקות כאחד. אהבתי! ובפעם הבאה, במקום כוס קפה תשתו לחיים…!

7. רן

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

אני תושב רמת אביב ומכיר היטב את המקום. ברמת אביב יש קניון אחד בפינת ברודצקי ואיינשטיין. יש שם כמה וכמה מרכזים מסחריים פתוחים, אלא שהם אינם שייכים לעניין.

8. רן

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

דווקא אתה הוא שהתבלבל – יש רק קניון אחד אני תושב רמת אביב ומכיר היטב את המקום. ברמת אביב יש קניון אחד בפינת ברודצקי ואיינשטיין. יש שם כמה וכמה מרכזים מסחריים פתוחים, אלא שהם אינם שייכים לעניין.

9. dot

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

עלי להודות שטרם העמקתי בכתובים שלך ועדיין כילידת המקום אני שמחה שתיארת את מה שתיארת . מילדותי חיינו זה בצד זה יהודים (היו גם אחרים במעוז האוניברסיטה) ללא משוא פנים. בילדותי בשכונה היתה השבת שקטה. בתי הכנסת היו מרכז חברתי שוקק בחגים ומקום מפגש למשפחות ובני נוער,ברמת אביב פועלים מספר בתי כנסת ובתי חינוך שונים. בשנים האחרונות מתישבים בשכונה ופועלים באופן בולט נציגים של חב"ד ולחלק הקיצוני שבה.. לצערנו התושבים, הפעולות מוחצנות ומתנשאות ומייצרות מצבי מתח והתנגדות, מלוות בפירסום ויחסי ציבור .

10. dot

ט"ז סיון התשע"ב

6/06/2012

נעים הליכות, תודה . עלי להודות שטרם העמקתי בכתובים שלך ועדיין כילידת המקום אני שמחה שתיארת את מה שתיארת . מילדותי חיינו זה בצד זה יהודים (היו גם אחרים במעוז האוניברסיטה) ללא משוא פנים. בילדותי בשכונה היתה השבת שקטה. בתי הכנסת היו מרכז חברתי שוקק בחגים ומקום מפגש למשפחות ובני נוער,ברמת אביב פועלים מספר בתי כנסת ובתי חינוך שונים. בשנים האחרונות מתישבים בשכונה ופועלים באופן בולט נציגים של חב"ד ולחלק הקיצוני שבה.. לצערנו התושבים, הפעולות מוחצנות ומתנשאות ומייצרות מצבי מתח והתנגדות, מלוות בפירסום ויחסי ציבור .

11. אברהם

ט"ו סיון התשע"ב

6/05/2012

יש ברמת אביב רק קניון אחד שיש בו בית כנסת…

12. אברהם

ט"ו סיון התשע"ב

6/05/2012

לא התבלבלתי 🙂 יש ברמת אביב רק קניון אחד שיש בו בית כנסת…

13. ערן

ט"ו סיון התשע"ב

6/05/2012

רק חבל שהתבלבלת בקניון…. יש שם שני קניונים שווה בדיקה 😉

14. ערן

ט"ו סיון התשע"ב

6/05/2012

שווה בדיקה 😉

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה