כל התגובות למאמר (10)

הוספת תגובה
1. שרית

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

כתוב: “כי לא אחפוץ במות הרשע כי אם בשובו מדרכו וחיה”. אלוקים מחכה לנו 120 שנה שנחזור בתשובה או פחות כל אחד והאולטימטום שלו.. זה תלוי בהרבה דברים. בקשר לסיפור שלו- זזה ברור שאם היה הולך היה מכניס עצמו לסכנה ובעצם ההתגברות הוא ניצל.

2. Anonymous

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

כל אחד והאולטימטום שלו.. זה תלוי בהרבה דברים. בקשר לסיפור שלו- זזה ברור שאם היה הולך היה מכניס עצמו לסכנה ובעצם ההתגברות הוא ניצל.

3. hinndik

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

תשובה למייקל מסתם אחד היי מייקל אני מניח שכשאתה אומר רשע זה משהו שלילי ולא שיהיה קיים ביקום ואם זו ההנחה שלך אז אני שואל אותך מי קבע שזה משהו שלילי ולא שיהיה קיים ביקום? אולי זה דבר טוב שאתה פשוט לא מצליחה/לא יכול/לא רוצה להבין? ברגע שתבין שהכל טוב גם אם אנחנו לא מצליחים כרגע לראות זאת אז יעלמו לך כל השאלות וכל הפרדוקסים… לדוגמא לראות ילד צורח וצועק ואומר לאבא שלו שהוא רשע בגלל שהוא יגרום לו לכאבים וסבל אבל כשמרחיבים את הפריים רואים את האבא לוקח את הבן לרופא שיניים כי יש לו חורים אני מקווה שתצליח להבין את זה

4. Anonymous

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

היי מייקל אני מניח שכשאתה אומר רשע זה משהו שלילי ולא שיהיה קיים ביקום ואם זו ההנחה שלך אז אני שואל אותך מי קבע שזה משהו שלילי ולא שיהיה קיים ביקום? אולי זה דבר טוב שאתה פשוט לא מצליחה/לא יכול/לא רוצה להבין? ברגע שתבין שהכל טוב גם אם אנחנו לא מצליחים כרגע לראות זאת אז יעלמו לך כל השאלות וכל הפרדוקסים… לדוגמא לראות ילד צורח וצועק ואומר לאבא שלו שהוא רשע בגלל שהוא יגרום לו לכאבים וסבל אבל כשמרחיבים את הפריים רואים את האבא לוקח את הבן לרופא שיניים כי יש לו חורים אני מקווה שתצליח להבין את זה

5. יובל

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

ווואווו, איזה סיפור מטורף ממש התרגשתי לקרוא סיפור זה. איזה רוממות נפש, איזה דמעות בעיניים. מחזק, מחזק, מחזק. אשריכם ישראל.

6. יובל

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

ממש התרגשתי לקרוא סיפור זה. איזה רוממות נפש, איזה דמעות בעיניים. מחזק, מחזק, מחזק. אשריכם ישראל.

7. מייקל 666

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

הרי אתם תמיד תקחו רק את הדברים הטובים מה עם אלה, דתיים לא פחות ממך, שכן נהרגו? הרי כל צירוף מקרים אתם ישר תחשבו "האל עשה". אבל עזבו, על מי אני עובד? אתם במילא לא תבינו מילה ממה שכתבת כאן. אז אני פשוט אתן טענה יפה שתנסו להפריך: "אם אלוהים לא יכול אבל רוצה לעצוב את הרשע – סימן שהוא לא כל יכול אם אלוהים רוצה ויכול לעצור את הרשע – אז איך שעדיין יש אותו? אם אלוהים לא רוצה אבל יכול לעצור את הרשע – סימן שהוא רשע אם אלוהים לא רוצה ולא יכול לעצור את הרשע – אז למה לקרוא לו אלוהים?"

8. מייקל 666

י"ט אב התשע"ב

8/07/2012

מה עם אלה, דתיים לא פחות ממך, שכן נהרגו? הרי כל צירוף מקרים אתם ישר תחשבו "האל עשה". אבל עזבו, על מי אני עובד? אתם במילא לא תבינו מילה ממה שכתבת כאן. אז אני פשוט אתן טענה יפה שתנסו להפריך: "אם אלוהים לא יכול אבל רוצה לעצוב את הרשע – סימן שהוא לא כל יכול אם אלוהים רוצה ויכול לעצור את הרשע – אז איך שעדיין יש אותו? אם אלוהים לא רוצה אבל יכול לעצור את הרשע – סימן שהוא רשע אם אלוהים לא רוצה ולא יכול לעצור את הרשע – אז למה לקרוא לו אלוהים?"

9. גליה

י"ח אב התשע"ב

8/06/2012

ווואו, איזה סיפור מדהים! האמת, חשבתי שמדובר פה בעוד סיפור רגיל למדי על מישהו שהצליח או לא להתגבר, אבל הסוף המצמרר! זה משהו באמת יוצא דופן! יישר כוח על ההתמודדות!

10. גליה

י"ח אב התשע"ב

8/06/2012

האמת, חשבתי שמדובר פה בעוד סיפור רגיל למדי על מישהו שהצליח או לא להתגבר, אבל הסוף המצמרר! זה משהו באמת יוצא דופן! יישר כוח על ההתמודדות!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה